Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unity CS1002 ve 1513 hatası.
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class playerMovement : MonoBehaviour
{

    [Header("movement")]
    public float moveSpeed = 6f;

    float horizontalMovement;
    float verticalMovement;

    Vector3 moveDirection;

    Rigidbody rb;

    private void start()
    {
        rb = GetComponent<Rigidbody>();
        rb.freezeRotation = true;
    }

    private void update();
    void MyInput()
    {
        horizontalMovement = Input.GetAxisRaw("Horizontal");
        verticalMovement = Input.GetAxisRaw("vertical");

        moveDirection = transform.forward * verticalMovement + transform.right * horizontalMovement;
    }

    private void FixedUpdate()
    {
        void MovePlayer();
    }

    void MovePlayer()
    {
        rb.AddForce(moveDirection.normalized * moveSpeed, ForceMode.Acceleration);
    }




kod bu. cs1002 ve cs1513 hatası alıyorum. hızlı cevap verirseniz sevinirim.