Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Envanter Sistemi
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
arkadaşlar bir oyun yapıyorum gayet iyi gidiyordu.Fakat şu envanter işi bozdu.Satın al butonuna tıkladığımda item sahneye geliyor fakat satın alınmış eşyalarda 
kullan yazısınız göstermek, kullanılan itemlerde kullanıldı yazısını göstermek istiyorum.Fakat yapamadım.Kod şu:
Kod:
using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;
public class market : MonoBehaviour {
    public float para = 100000;
    public string[] silahlar;
    public float[] fiyatlar;
    public Silahlar sr;
    public Text paraYazi1;
    public Text paraYazi2;
    public Text paraYazi3;
    //public string[] alinanlar;
    public bool[] depo;





    void Start(){
        para = PlayerPrefs.GetFloat ("Paramiz");
        paraYazi1.text = para.ToString();
        paraYazi2.text = para.ToString();
        paraYazi3.text = para.ToString();

    }
    public void SatinAl(string isim){
        for (int i = 0; i < silahlar.Length; i++) {
            if (silahlar [i] == isim) {
                if (para >= fiyatlar [i]) {
                    para -= fiyatlar [i];
                    paraYazi1.text = para.ToString();
                    paraYazi2.text = para.ToString();
                    paraYazi3.text = para.ToString();
                    PlayerPrefs.SetFloat ("Paramiz", para);
                    PlayerPrefs.SetString ("Silahinismi", silahlar [i]);
                    //alinanlar [i] = silahlar [i];
                    sr.gbuton [i].SetActive (false);
                    sr.sbuton [i].SetActive (true);
                    sr.anaSilah = silahlar [i];
                    sr.SilahDegistir (sr.anaSilah);
                    for (int a = 0; a > -1; i++) {
                        if (silahlar [i] == "sapapagani") {
                            depo [0] = true;
                            depo [1] = false;
                            depo [2] = false;
                            depo [3] = false;
                        }

                        if (silahlar [i] == "sultanpapagani") {
                            depo [1] = true;
                            depo [0] = false;
                            depo [2] = false;
                            depo [3] = false;
                        }

                        if (silahlar [i] == "agpapagani") {
                            depo [2] = true;
                            depo [3] = false;
                            depo [0] = false;
                            depo [1] = false;
                        }

                        if (silahlar [i] == "glpapagani") {
                            depo [3] = true;
                            depo [1] = false;
                            depo [0] = false;
                            depo [2] = false;
                        }

                        if (depo [0] == true) {
                            sr.kullanmak [0].text = "Kullanıldı";
                            sr.kullanmak [1].text = "Kullan";
                            sr.kullanmak [2].text = "Kullan";
                            sr.kullanmak [3].text = "Kullan";
                        }

                        if (depo [1] == true) {
                            sr.kullanmak [0].text = "Kullan";
                            sr.kullanmak [1].text = "Kullanıldı";
                            sr.kullanmak [2].text = "Kullan";
                            sr.kullanmak [3].text = "Kullan";
                        }

                        if (depo [2] == true) {
                            sr.kullanmak [0].text = "Kullan";
                            sr.kullanmak [1].text = "Kullan";
                            sr.kullanmak [2].text = "Kullanıldı";
                            sr.kullanmak [3].text = "Kullan";
                        }

                        if (depo [3] == true) {
                            sr.kullanmak [0].text = "Kullan";
                            sr.kullanmak [1].text = "Kullan";
                            sr.kullanmak [2].text = "Kullan";
                            sr.kullanmak [3].text = "Kullanıldı";
                        }
                    }
                }
            }
        }
    }




}
bir yardım ederseniz sevinirim.

Not :daha çok acemiyim.Yapmak istediğim oyun çok üst derece değil 2d bir oyun sadece ama acemi olduğum için zorlanıyorum.
Cevaplar için şimdiden teşekkürler..
o for döngüsünü tamamen sil (int a olanı), sonra:
if (silahlar [i] == isim) bunun içine sr.kullanmak[i].text = "Kullanılıyor" yaz,
bu if'in altına bir else aç oraya da sr.kullanmak[i].text = "Kullan" yaz.
(20-08-2017, Saat: 23:24)No_99 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!o for döngüsünü tamamen sil (int a olanı), sonra:
if (silahlar [i] == isim) bunun içine sr.kullanmak[i].text = "Kullanılıyor" yaz,
bu if'in altına bir else aç oraya da sr.kullanmak[i].text = "Kullan" yaz.

Olmadı  Confused benim yapmak istediğim şu:

marketimde 4 tane papağan var.bu papağanlar satın alınınca kullan yazısı çıkacak.Bir tanesinde kullanıldı yazacak bu kadar.
o kodun içine gameobject arrayı oluştur, sonra yazısını değiştirmek istediğin butonları içine at. Sonra:
Kod:
public void ButonTextDegistir(GameObject buton)
{
   //Aşağıya for döngüsüyle tarama başlat tüm butonları eğer satın alınmışsa "Kullan" yapsın.
    buton.transform.getChild(0).GetComponent<Text>().text = "Kullanılıyor";
}