Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Sıralı Giden Instantiate Sorunu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Günlerdir bir sorun ile uğraşıyorum; basit bir mobil oyun, bir top fırlatıcısı var ve bastığında top yolluyor. Buraya kadar her şey normal ancak toplar 2X adındaki Plane'den geçerken klonlanması gerekiyor, çoğalıyorlar sorun yok ancak kafalarına göre yörüngede gidiyorlar. Klonlandığı objeyi takip eden Instantiate nasıl yapabilirim?

Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class BallManager : MonoBehaviour
{
public Rigidbody mainBall;
public Rigidbody cloneBall;
public float shootSpeed;

void Start()
{

}

// Update is called once per frame
void Update()
{
   
}

void OnTriggerEnter(Collider col)
{
   if (col.tag == "Push")
   {
       Debug.Log("Oldu işte aq");
       Destroy(gameObject, 0.5f);
   }

   if (col.tag == "2X" && gameObject.tag == "Ball")
   {
       Rigidbody p = Instantiate(cloneBall, new Vector3(transform.position.x, transform.position.y, transform.position.z), Quaternion.identity);
       //Rigidbody p = Instantiate(projectile, transform.position, Quaternion.identity);
       p.velocity = transform.TransformDirection(Vector3.forward * shootSpeed);

       //Çarptığı nesneyi yok eder
       Destroy(col.gameObject, 0.2f);
   }
}
}

ekteki resimde istediğim görüntü var
intantiate ederken plane'nin rotation'nını verebilirsen istediğin olur aslında yada velocity verdiğin zamanda yine plane'in rotation'ın bilgisine göre verebilirsin.