Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unity de Android Sdk tool sorunu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Oyunu test emek amaçlı apk dosyası çıkartmak istedim , android sdk sorunu aldım sürekli , sdk tool 25 eski sürümü yükleyince apk dosyası alabildim , 

https://androidsdkoffline.blogspot.com.tr/p/android-sdk-tools.html sitesinden linkler var , Ama pek güvenli gelmedi gelecekte sorun yasamak istemiyorum ,  https://developer.android.com/studio/index.html   orjinal sitesinde eski sürümlerini görebileceğim bi sayfa varmı . Bu yaptığım doğrumu ? Sizde boylemı yapıyorsunuz ? 

https://answers.unity.com/questions/1344311/unity-android-sdk-error.html
http://devlog.markhlavac.com/2017/06/30/installing-android-sdk-for-unity3d-using-sdk-tools-and-cli/
Android Studio'yu kur direk oradan SDK kaları indir daha sonrasında birde JDK indirmen gerekli onu'da indir Unity üzerinden bunlara yolunuda göstermen gerekiyor bu şekilde yapman daha kolay olacaktır.
Nasıl Yani sdk tool 26 sürümünü unityde sorunsuz kullanabiliyormusun . Emin misin ? Apk dosyası alabiliyormusun ? Bildiğim kadarıyla unity sdk tool 26 sürümümüyle uyumlu değilmiş  . ( Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! )
Sen nasıl yaptın merak ettim .
(12-02-2018, Saat: 18:21)mehtiozturk Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Nasıl Yani sdk tool 26 sürümünü unityde sorunsuz kullanabiliyormusun . Emin misin ? Apk dosyası alabiliyormusun ? Bildiğim kadarıyla unity sdk tool 26 sürümümüyle uyumlu değilmiş  . ( Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! )
Sen nasıl yaptın merak ettim .

Ben neden sürüme takıldığını anlamadım açıkcası sen Unity üzerinden APK alıp bu AKP'yı android platfrom'da denemek istiyorsun değil mi yapacağın tek şey SDK'yı kurarken orada API level'lar yazıyor istediğini oradan yükle daha sonra unity'de min API level'ı ayarlarken oradan düzelt sorun çıkarmayacaktır.
(12-02-2018, Saat: 18:36)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Ben neden sürüme takıldığını anlamadım açıkcası sen Unity üzerinden APK alıp bu AKP'yı android platfrom'da denemek istiyorsun değil mi yapacağın tek şey SDK'yı kurarken orada API level'lar yazıyor istediğini oradan yükle daha sonra unity'de min API level'ı ayarlarken oradan düzelt sorun çıkarmayacaktır.
Herşeyi doğru yapıyorum ama olmuyor . Hep aynı hatayı alıyorum .İnternetten bakınca unity desteklemiyor diyor yeni sürümü (eski sürümü yükleyince sorunsuz çıkıyor ama ne kadar doğru bişey yapıyorum bilmiyorum ?), sen uzun zamandır kullanıyorsun belki ondan , eski sürümün üstüne uptade yapmışsın ondan sorun olmayabilir sende . (sdk tool (26 yeni sürümü için) klasörü içindekiler 170 megabyte , ama eski 25 sürümünde sdk tool klasörü 486 megabyte , senin bilgisayarındaki kaç megabyte öğrenebilirmiyim ?) 
Console da yazan sorunlar (Sdk ve jdk unityde doğru seçiyorum , onlarda bi sorun yok .  )
1
CommandInvokationFailure: Unable to list target platforms. Please make sure the android sdk path is correct. 
C:/Users/WAFFLE/AppData/Local/Android/Sdk\tools\bin\avdmanager.bat list target -c

stderr[
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: javax/xml/bind/annotation/XmlSchema
at com.android.repository.api.SchemaModule$SchemaModuleVersion.<init>(SchemaModule.java:156)
at com.android.repository.api.SchemaModule.<init>(SchemaModule.java:75)
at com.android.sdklib.repository.AndroidSdkHandler.<clinit>(AndroidSdkHandler.java:81)
at com.android.sdklib.tool.AvdManagerCli.run(AvdManagerCli.java:213)
at com.android.sdklib.tool.AvdManagerCli.main(AvdManagerCli.java:200)
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: javax.xml.bind.annotation.XmlSchema
at java.base/jdk.internal.loader.BuiltinClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.base/jdk.internal.loader.ClassLoaders$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.base/java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
... 5 more
]
stdout[

]
exit code: 1
UnityEditor.Android.Command.WaitForProgramToRun (UnityEditor.Utils.Program p, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.Command.Run (System.Diagnostics.ProcessStartInfo psi, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.AndroidSDKTools.RunAndroidSdkTool (System.String toolName, System.String arguments, Boolean updateCommand, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.AndroidSDKTools.ListTargetPlatforms (UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit)
UnityEditor.Android.AndroidSDKTools.GetTopAndroidPlatformAvailable (UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK+SDKPlatformDetector.GetVersion (UnityEditor.Android.AndroidSDKTools sdkTools)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK+SDKComponentDetector.Detect (UnityEditor.Android.AndroidSDKTools sdkTools, System.Version minVersion, UnityEditor.Android.PostProcessor.ProgressHandler onProgress)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK.EnsureSDKComponentVersion (System.Version minVersion, UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.SDKComponentDetector detector)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK.EnsureSDKComponentVersion (Int32 minVersion, UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.SDKComponentDetector detector)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK.Execute (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessRunner.RunAllTasks (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.BuildPlayerWindow:BuildPlayerAndRun()

2.
Error building Player: CommandInvokationFailure: Unable to list target platforms. Please make sure the android sdk path is correct. 
C:/Users/WAFFLE/AppData/Local/Android/Sdk\tools\bin\avdmanager.bat list target -c

stderr[
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: javax/xml/bind/annotation/XmlSchema
at com.android.repository.api.SchemaModule$SchemaModuleVersion.<init>(SchemaModule.java:156)
at com.android.repository.api.SchemaModule.<init>(SchemaModule.java:75)
at com.android.sdklib.repository.AndroidSdkHandler.<clinit>(AndroidSdkHandler.java:81)
at com.android.sdklib.tool.AvdManagerCli.run(AvdManagerCli.java:213)
at com.android.sdklib.tool.AvdManagerCli.main(AvdManagerCli.java:200)
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: javax.xml.bind.annotation.XmlSchema
at java.base/jdk.internal.loader.BuiltinClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.base/jdk.internal.loader.ClassLoaders$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.base/java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
... 5 more
]
stdout[

]
exit code: 1

3

Build completed with a result of 'Failed'

UnityEditor.BuildPlayerWindow:BuildPlayerAndRun()


UnityEditor.BuildPlayerWindow+BuildMethodException: 2 errors
  at UnityEditor.BuildPlayerWindow+DefaultBuildMethods.BuildPlayer (BuildPlayerOptions options) [0x0020e] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:181 
  at UnityEditor.BuildPlayerWindow.CallBuildMethods (Boolean askForBuildLocation, BuildOptions defaultBuildOptions) [0x00065] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:88 
UnityEditor.BuildPlayerWindow:BuildPlayerAndRun()

Benim aldığım hata , ve yaptığım işlem aynınısı bu videoda var , bu yapılan işlem doğrumu , indirilen dosya orjinal dosyamı daha sonra bi sorun yasamak istemiyorum ondan . 
https://www.youtube.com/watch?v=xH3IyvtsLuc
eski sürümü kullanabilirsin bende öyle yapmıştım çünkü Big Grin- Dediğin gibi yeni sürüm çalışmıyor direk olarak
(12-02-2018, Saat: 20:33)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!eski sürümü kullanabilirsin bende öyle yapmıştım çünkü Big Grin- Dediğin gibi yeni sürüm çalışmıyor direk olarak

Boşuna uğraştım desene  . Sorun o değil zaten , eski sürümü kullanacağım zaten  , sadece şu sdk tool 25 orjinal sitesinde bulamadım , diğer sitelerde var bunun orjanal olup olmadığını nasıl anlayabilirim , (bu sitelere güvenemedim ondan , içine ne konduğu bilemedim , viruslü de olabılır ,  ) Senin kullandığın  bu dosyanın linkini verebilirmisin ?
(12-02-2018, Saat: 21:07)mehtiozturk Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(12-02-2018, Saat: 20:33)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!eski sürümü kullanabilirsin bende öyle yapmıştım çünkü Big Grin- Dediğin gibi yeni sürüm çalışmıyor direk olarak

Boşuna uğraştım desene  . Sorun o değil zaten , eski sürümü kullanacağım zaten  , sadece şu sdk tool 25 orjinal sitesinde bulamadım , diğer sitelerde var bunun orjanal olup olmadığını nasıl anlayabilirim , (bu sitelere güvenemedim ondan , içine ne konduğu bilemedim , viruslü de olabılır ,  ) Senin kullandığın  bu dosyanın linkini verebilirmisin ?

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! Ben buradan indirdim direk studio'yu kurarkan SDK manager'da geliyor zaten oradan kurdum gerekli her şeyi Big Grin