(12-02-2018, Saat: 18:36)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Ben neden sürüme takıldığını anlamadım açıkcası sen Unity üzerinden APK alıp bu AKP'yı android platfrom'da denemek istiyorsun değil mi yapacağın tek şey SDK'yı kurarken orada API level'lar yazıyor istediğini oradan yükle daha sonra unity'de min API level'ı ayarlarken oradan düzelt sorun çıkarmayacaktır.
Herşeyi doğru yapıyorum ama olmuyor . Hep aynı hatayı alıyorum .İnternetten bakınca unity desteklemiyor diyor yeni sürümü (eski sürümü yükleyince sorunsuz çıkıyor ama ne kadar doğru bişey yapıyorum bilmiyorum ?), sen uzun zamandır kullanıyorsun belki ondan , eski sürümün üstüne uptade yapmışsın ondan sorun olmayabilir sende . (sdk tool (26 yeni sürümü için) klasörü içindekiler 170 megabyte , ama eski 25 sürümünde sdk tool klasörü 486 megabyte , senin bilgisayarındaki kaç megabyte öğrenebilirmiyim ?)
Console da yazan sorunlar (Sdk ve jdk unityde doğru seçiyorum , onlarda bi sorun yok . )
1
CommandInvokationFailure: Unable to list target platforms. Please make sure the android sdk path is correct.
C:/Users/WAFFLE/AppData/Local/Android/Sdk\tools\bin\avdmanager.bat list target -c
stderr[
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: javax/xml/bind/annotation/XmlSchema
at com.android.repository.api.SchemaModule$SchemaModuleVersion.<init>(SchemaModule.java:156)
at com.android.repository.api.SchemaModule.<init>(SchemaModule.java:75)
at com.android.sdklib.repository.AndroidSdkHandler.<clinit>(AndroidSdkHandler.java:81)
at com.android.sdklib.tool.AvdManagerCli.run(AvdManagerCli.java:213)
at com.android.sdklib.tool.AvdManagerCli.main(AvdManagerCli.java:200)
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: javax.xml.bind.annotation.XmlSchema
at java.base/jdk.internal.loader.BuiltinClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.base/jdk.internal.loader.ClassLoaders$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.base/java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
... 5 more
]
stdout[
]
exit code: 1
UnityEditor.Android.Command.WaitForProgramToRun (UnityEditor.Utils.Program p, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.Command.Run (System.Diagnostics.ProcessStartInfo psi, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.AndroidSDKTools.RunAndroidSdkTool (System.String toolName, System.String arguments, Boolean updateCommand, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.AndroidSDKTools.ListTargetPlatforms (UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit)
UnityEditor.Android.AndroidSDKTools.GetTopAndroidPlatformAvailable (UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK+SDKPlatformDetector.GetVersion (UnityEditor.Android.AndroidSDKTools sdkTools)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK+SDKComponentDetector.Detect (UnityEditor.Android.AndroidSDKTools sdkTools, System.Version minVersion, UnityEditor.Android.PostProcessor.ProgressHandler onProgress)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK.EnsureSDKComponentVersion (System.Version minVersion, UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.SDKComponentDetector detector)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK.EnsureSDKComponentVersion (Int32 minVersion, UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.SDKComponentDetector detector)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.CheckAndroidSDK.Execute (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessRunner.RunAllTasks (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.BuildPlayerWindow:BuildPlayerAndRun()
2.
Error building Player: CommandInvokationFailure: Unable to list target platforms. Please make sure the android sdk path is correct.
C:/Users/WAFFLE/AppData/Local/Android/Sdk\tools\bin\avdmanager.bat list target -c
stderr[
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: javax/xml/bind/annotation/XmlSchema
at com.android.repository.api.SchemaModule$SchemaModuleVersion.<init>(SchemaModule.java:156)
at com.android.repository.api.SchemaModule.<init>(SchemaModule.java:75)
at com.android.sdklib.repository.AndroidSdkHandler.<clinit>(AndroidSdkHandler.java:81)
at com.android.sdklib.tool.AvdManagerCli.run(AvdManagerCli.java:213)
at com.android.sdklib.tool.AvdManagerCli.main(AvdManagerCli.java:200)
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: javax.xml.bind.annotation.XmlSchema
at java.base/jdk.internal.loader.BuiltinClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.base/jdk.internal.loader.ClassLoaders$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.base/java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
... 5 more
]
stdout[
]
exit code: 1
3
Build completed with a result of 'Failed'
UnityEditor.BuildPlayerWindow:BuildPlayerAndRun()
4
UnityEditor.BuildPlayerWindow+BuildMethodException: 2 errors
at UnityEditor.BuildPlayerWindow+DefaultBuildMethods.BuildPlayer (BuildPlayerOptions options) [0x0020e] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:181
at UnityEditor.BuildPlayerWindow.CallBuildMethods (Boolean askForBuildLocation, BuildOptions defaultBuildOptions) [0x00065] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:88
UnityEditor.BuildPlayerWindow:BuildPlayerAndRun()
Benim aldığım hata , ve yaptığım işlem aynınısı bu videoda var , bu yapılan işlem doğrumu , indirilen dosya orjinal dosyamı daha sonra bi sorun yasamak istemiyorum ondan .
https://www.youtube.com/watch?v=xH3IyvtsLuc