21-02-2018, Saat: 22:36
Bu kamera takip scriptini kullanıyorum , Target ( takip ettiği oyuncu ) da x ekseninde sorun yok , 2d olduğu için z eksenindede sorun yok ,
y ekseninde ise Target ( takip ettiği oyuncu ) yukarı cıktığında , orneğin target ın y ekseni 3 olduğunda kamera yukarı çıksın , y ekseni 3 olmadan y ekseninde hareket etmesin , bunu nasıl yapabilirim Yardım lütfen .
public Transform target;
public float smoothTime = 0.0F;
public float posX;
public float minX;
public float maxX;
public float minY;
public float maxY;
private Vector3 velocity = Vector3.zero;
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
Vector3 targetPosition = target.TransformPoint(new Vector3(posX, 0, -10));
Vector3 desiredPositon = Vector3.SmoothDamp(transform.position, targetPosition, ref velocity, smoothTime);
transform.position = new Vector3 (Mathf.Clamp (desiredPositon.x, minX, maxX ), Mathf.Clamp (desiredPositon.y, minY, maxY), desiredPositon.z);
}
}
y ekseninde ise Target ( takip ettiği oyuncu ) yukarı cıktığında , orneğin target ın y ekseni 3 olduğunda kamera yukarı çıksın , y ekseni 3 olmadan y ekseninde hareket etmesin , bunu nasıl yapabilirim Yardım lütfen .

public Transform target;
public float smoothTime = 0.0F;
public float posX;
public float minX;
public float maxX;
public float minY;
public float maxY;
private Vector3 velocity = Vector3.zero;
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
Vector3 targetPosition = target.TransformPoint(new Vector3(posX, 0, -10));
Vector3 desiredPositon = Vector3.SmoothDamp(transform.position, targetPosition, ref velocity, smoothTime);
transform.position = new Vector3 (Mathf.Clamp (desiredPositon.x, minX, maxX ), Mathf.Clamp (desiredPositon.y, minY, maxY), desiredPositon.z);
}
}