Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Camera takip c#
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Bu kamera takip scriptini kullanıyorum , Target ( takip ettiği oyuncu ) da x ekseninde sorun yok , 2d olduğu için z eksenindede sorun yok ,
 y ekseninde ise  Target ( takip ettiği oyuncu ) yukarı cıktığında  , orneğin   target ın y ekseni 3 olduğunda kamera yukarı çıksın , y  ekseni 3 olmadan y ekseninde hareket etmesin , bunu nasıl yapabilirim Yardım lütfen . Sad

    public Transform target;

    public float smoothTime = 0.0F;
    public float posX;
    public float minX;
    public float maxX;
    public float minY;
    public float maxY;

    private Vector3 velocity = Vector3.zero;


// Use this for initialization
void Start () {

}

// Update is called once per frame
void Update () {

        Vector3 targetPosition = target.TransformPoint(new Vector3(posX, 0, -10));
        Vector3 desiredPositon = Vector3.SmoothDamp(transform.position, targetPosition, ref velocity, smoothTime);
        transform.position = new Vector3 (Mathf.Clamp (desiredPositon.x, minX, maxX ), Mathf.Clamp (desiredPositon.y, minY, maxY), desiredPositon.z);


}
}
İf y>3 'den diyip yukarı al kamerayı