Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: 2D PointLight
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
İyi günler unity'de 2d bir oyun yapıyorum ve bunu level level olarak tasarlıyorum fakat bir sorunla karşılaştım oda şu karanlık bir level tasarlamak istiyorum fakat bilgisayardaki görüntüyle telefondaki görüntü çok farklı yapıcağım şeyden bahsedim bir pointlight ekledim karekterime z eksenindeki değeri -2 main cameramın z eksenindeki değeri -8


PC GÖRÜNTÜSÜ
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

MOBİL GÖRÜNTÜSÜ
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

yardımcı olurmusunuz ?

karanlık efektini nasıl yaptığımı soranlara oyundaki tüm objelere standart bir material ekledim ve lighting penceresinden ambient coloru siyah yaptım ve karektirime bir point light attım
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!


Işık kaynağındaki "Render Mode" opsiyonunu "Important" olarak değiştirip deneyebilirsin.
(02-04-2018, Saat: 20:35)undefined Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!


Işık kaynağındaki "Render Mode" opsiyonunu "Important" olarak değiştirip deneyebilirsin.

bir değişiklik olmadı D:
Bundan dolayıdır diye düşünüyorum: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Birazcık araştırma ile 2 farklı çözüm yöntemi buldum, birincisi:
Inspector -> Light -> Render Mode -> Important (not Automatic)
ikincisi:
quality ayarlarından pixel light count sayısını arttır.
(02-04-2018, Saat: 21:09)No_99 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Bundan dolayıdır diye düşünüyorum: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Birazcık araştırma ile 2 farklı çözüm yöntemi buldum, birincisi:
Inspector -> Light -> Render Mode -> Important (not Automatic)
ikincisi:
quality ayarlarından pixel light count sayısını arttır.

önce 15 sonra 1000 yaptım ama yine aynı
Quality ayarlarından android için default'u "Fantastic" yapar mısın?
Androide çıktı alırken sıkıştırma ayarları mevcut etc vs. ondan kaynaklı olabilir mi?