11-04-2018, Saat: 00:51
Arkadaşlar merhaba. Yapmak üzere olduğum oyunda bir kova var ve bu kova bir yerden sonra dönmeye başlıyor. Kovanın çevresini collider ile çevrelemiş durumdayım.

Kova dönmeye başladığı zaman nesneler belli noktalardan içeri giriyor. Mesela kova tam şu açıdayken 90 derece yukarıdan gelen bir nesne kovanın içine giriyor. Ama bazende collidere çarpıp olması gerektiği gibi başka yöne savruluyor.

Kısaca kovada ki colliderler belli açılarda geçişken olurken, belli açılarda nesne geçirmiyor. Eğer ki derseniz geçen nesnenin is.Trigger'ı on durumda, oda değil. Hem Inspector panelinden hemde kod ile onuda false yapmış durumdayım. Hiçbir trigger on değil buna rağmen nesneler belli açılarda kovanın içinden geçiyor, bazende geçmiyor. Unity'de bug mu oluyor sizce? Kullandığım colllider edge collider 2d arkadaşlar bu arada. 3 parça şeklinde kullandım. Sağı solu ve altı kapatmak için ayrı ayrı 3 edge collider 2d oluşturdum. Anlamış değilim. Kafayı yemek üzereyim. Yardımcı olabilecek, fikir beyan edecek var mı?

Kova dönmeye başladığı zaman nesneler belli noktalardan içeri giriyor. Mesela kova tam şu açıdayken 90 derece yukarıdan gelen bir nesne kovanın içine giriyor. Ama bazende collidere çarpıp olması gerektiği gibi başka yöne savruluyor.

Kısaca kovada ki colliderler belli açılarda geçişken olurken, belli açılarda nesne geçirmiyor. Eğer ki derseniz geçen nesnenin is.Trigger'ı on durumda, oda değil. Hem Inspector panelinden hemde kod ile onuda false yapmış durumdayım. Hiçbir trigger on değil buna rağmen nesneler belli açılarda kovanın içinden geçiyor, bazende geçmiyor. Unity'de bug mu oluyor sizce? Kullandığım colllider edge collider 2d arkadaşlar bu arada. 3 parça şeklinde kullandım. Sağı solu ve altı kapatmak için ayrı ayrı 3 edge collider 2d oluşturdum. Anlamış değilim. Kafayı yemek üzereyim. Yardımcı olabilecek, fikir beyan edecek var mı?