Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Android cihazlarda fps sıkıntısı
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar bayadır uğraşıyorum bir sıkıntımı sizlere söylemek istedim. Başlıklta da belirtiğim gibi bir fps sıkıntısı yaşıyorum.

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!


Oyunumun daha lobisindeydimki kasma farkettim (bilgisayarımda değil androide atınca farkettim), oyunu kalitesini en düşüğe aldım gölgeler kapalı olmasına rağmen telefonda kasma gördüm (ortalama 12 fps alıyor) ortadaki küpe vuran bir tane reeltime spotlihgt var çünkü küp yerine araba olcak ve arabaya tıklanınca araba döndürelebilecek. ortam baked spotlighla aydınlatıldı sabit duran bütün eşyalar static olarak işaretkli yani ne yapsam bulamadım isterseniz profilerdende görsel atabilirim.

edit : Samsung note 2 de denedim note 3'de de denedim bi fark olmadı.
        
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Yükleyeyim dedim Smile
edit : yükledikten sonra farkettim vsync kapalı olmasına rağmen gfx.waitforpresent çalışmakta doğrusu gfx.waitforpresent'ın vsync ile çokta alakalı olduğunu bilmiyorum. ve çok tuhafki oyunu maximize on play yapmadan açınca gfx.waitforprensentin çalışmadığını farkettim.
Gözüme çarpan şeylerden biri Batches ve Tris sayısı aslına bakrsan bunlar yüksek gibi geldi bana onları düşürebilirsin modellerden yapacağın değişiklikler ile .

Farkındaysan performans raporunda da en yüksek render almada bir oran gözüküyor.


Benim anladığım bu yani buna çözüm olarak kullandığın Textureları Mobile Diffuse yapabilirsin ve Android'e göre Override debilirsin daha düşük çözünürlüklerde.

Kullandığın modelleride bir gözden geçirip daha low poly modeller kullanabilirsen daha iyi sonuçlar alacaksındır.
Selam aynı sorunu bende yaşıyorum. Birkaç kez denememe rağmen istediğim sonuca ulaşamadım. Bende bir araba oyunu üzerine çalışıyorum. Şehrimi küçültmeme rağmen hala sıkıntılı çözüm bulduğunuzda iletirseniz sevinirim.
(15-07-2018, Saat: 18:58)Therdy Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Selam aynı sorunu bende yaşıyorum. Birkaç kez denememe rağmen istediğim sonuca ulaşamadım. Bende bir araba oyunu üzerine çalışıyorum. Şehrimi küçültmeme rağmen hala sıkıntılı çözüm bulduğunuzda iletirseniz sevinirim.

Üstte verdiğim cevabı incelersen yardımı dokunacaktır diye düşünüyorum.
(15-07-2018, Saat: 18:58)Therdy Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Selam aynı sorunu bende yaşıyorum. Birkaç kez denememe rağmen istediğim sonuca ulaşamadım. Bende bir araba oyunu üzerine çalışıyorum. Şehrimi küçültmeme rağmen hala sıkıntılı çözüm bulduğunuzda iletirseniz sevinirim.

Aslında sen lod sistemini kullansan sehrini kucultmene gerek kalmaz lod ile belli bir uzaklikta objenin gorunmemesini saglayabilirsin. Lod = level of deatil bunun cok tutoriolu var.

Bu arada tesekkür ediyorum yardıminız için araştırıp bakacağım