Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: unity oynu andrid opdimizayonu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
yardımcı olabilecek arkadaşlar  varsa sevinirim çünkü bilgisayarda 700 fps aldığım 3d oyun samsung galaksy s 7 de 60  samsung j7 primede 19 fps alıyor bunlar çok düşük samsung galaksy s7 iyi ancak bu benim için iyi değil oyunmun spritleri çok güçlü falan değil hatda yok unity nin verdiği cube nesneleri ile oluşturdum kodlamada ise sadece 3 c# dosyası var telefonda grafik ayarları en düşükde oyunu merak eden arkadaşlar için Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! (amacım oyunun reklamını yapmak değildir.)
Merhaba.

Oyunda kullanılan küpleri Instantiate metodu ile oluşturuyorsanız, bu durum performans kaybına yol açabilir.
Bu küplerden sürekli yenisi oluştukça rami dolduracak ve oyun performansı düşecektir.
Çözüm olarak bu küplerden 20 - 30 tane oyuna önceden dahil edip, sırayla bunların posizyonlarını değiştirerek kullanmaktır. Loop deniyor.
Object Pooling diye geçmekte sanırım ismi onun ve dediğin gibi bir çok aynı objeyi kullanılan oyunlarda oldukça iyi bir şekilde performans kazancı sağlıyor Destroy ve Instantiate 'den kurtarmış oluyor.

Konu için teşekkürler bu arada. Smile
Düzeltme için teşekkürler. Smile)