Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: zıplama kodu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhabalar;

eğitime yeni başladım, kendime anime bir karakter oluşturdum platform ve zeminler tamam

hareket hız ağırlık kodlarımı da oluşturdum, yalnız şöyle bir sıkıntı yaşıyorum zıplamak için space tuşuna bastığımda bellirtiğim nokataya kadar zıplıyor

ama space tuşuna seri seri basınca anımasyon kamera ekranında çıkıyor ona nasıl bir kod belirliyebilirm zıplamayayı kısa tutmak için 

Kolay gelsin
Öncelikle karkarakterinizde ve zeminde collider ve rigidbody bulunması gerek zemininize yeni bir tag ekleyin ve bunu Zemin yapın
Oyununuz 2d se 
private bool yerde;

void OnCollisionEnter2D(Collision2D col){
if(col.gameobject.tag == "Zemin"){
yerde = true;
}
}

void OnCollisionExit2D(Collision2D col){
if(col.gameobject.tag == "Zemin"){
yerde = true;
}
}

Eğer 3d se OntriggerEnter/exit olarak fonksiyonları değiştirin Collision2d yerine collider kullanın ve zemindeki colliderdaki istriggerı true yapın

Bu komutlar bir collidera giriş yaptımı yapmadımı kontrolu yapar 
Artık her ne ile zıplatıyorsanız yerde yi kullanarak ona göre zıplatabilirsiniz.
tesekkürler uyguladım i
Third Person Character mi kullanıyorsun yoksa  Özel Character Asset store den mi indirdin ona göre vereyim sana Zıplama kodu nu
Arkadaş oyunu yayınladı  Big Grin Big Grin