Programlama olarak struct yapısını araştırmanı tavsiye ediyorum ve yine buton olarak Event - Delegate yapılarını öğrenmeye çalışmanı .Ne alaka diyebilirsin diyenler olur , kod karmaşasından kurtulmak için düzenli yazmak gerekiyor . Sınıf , struct ve diğer nesne yönelimli programlamanın püf noktalarına aşina olursan ve bilhassa uygularsan bu tip oyunları yaparken karmaşa oluşmaz.Ayrıca aklıma Ticaret Oyunu Modeli dediğinde Xml serialization veya SqlLite gibi ürünlerin bilgilerinin serilize edilmesini sağlayan yöntemler , her ürünü ayrıca bir yapı olarak kullanmayı ve her dükkan için bir class üreten fonksiyonu oluşturmak geliverdi.Dediklerime biraz bak senin , C# nesne yönelimi iyice anlaman gerekiyor sonrası basit

(11-05-2017, Saat: 14:13)undefined Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Programlama olarak struct yapısını araştırmanı tavsiye ediyorum ve yine buton olarak Event - Delegate yapılarını öğrenmeye çalışmanı .Ne alaka diyebilirsin diyenler olur , kod karmaşasından kurtulmak için düzenli yazmak gerekiyor . Sınıf , struct ve diğer nesne yönelimli programlamanın püf noktalarına aşina olursan ve bilhassa uygularsan bu tip oyunları yaparken karmaşa oluşmaz.Ayrıca aklıma Ticaret Oyunu Modeli dediğinde Xml serialization veya SqlLite gibi ürünlerin bilgilerinin serilize edilmesini sağlayan yöntemler , her ürünü ayrıca bir yapı olarak kullanmayı ve her dükkan için bir class üreten fonksiyonu oluşturmak geliverdi.Dediklerime biraz bak senin , C# nesne yönelimi iyice anlaman gerekiyor sonrası basit 
yorumlarınız ve zamanınızı ayırdıgınız ıcın tesekkur edıyorum dedıklerınızı yapacagım
