Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Neden İf() komutu yeteri kadar HASSAS değil??
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar şu an üstünde çalıştığım bir oyunda hızlanarak büyüyen bir top var ve ben bu topun istediğim boyuta ulaştığında büyümesinin durmasını istiyorum.

if(top.transform.localScale.x<=5.2) {  //misal 5.2 ye kadar büyüsün


           BÜYÜME KODU

}

Ancak problem şu ki if komutu büyümeyi 5.4 de 5.5 de veya başka değerlerde durduruyor.Bilgisayar sistemlerinde  ondalıklı sayıları tam ifade edilemez diye biliyorum ama bunu telafi etmenin bir yolu var mıdır?

NOTConfusedetting->time->timestep ' i azaltma denenmiştir.

Şimdiden Teşekkürler.
Büyüme kodu dediğin yer önemli oluyor çünkü bu kodda sorun yok zaten. Topun scale değeri 5.2'den büyük olduğun da büyüme kodu olan yeri çalıştırmaz zaten.
kıyaslama da ki <= yanlış, onun yerine >= olamalı. Bir de buyumeyi 0.1 katsayısı ile artırman gerekiyor. Aksi takdirde boyut hiçbir zaman 5.2 olmaz. Örneğin 0.25 katsayısı ile buyurse 5.25 de kod çalışır.