16-11-2018, Saat: 19:07
Arkadaşlar şu an üstünde çalıştığım bir oyunda hızlanarak büyüyen bir top var ve ben bu topun istediğim boyuta ulaştığında büyümesinin durmasını istiyorum.
if(top.transform.localScale.x<=5.2) { //misal 5.2 ye kadar büyüsün
BÜYÜME KODU
}
Ancak problem şu ki if komutu büyümeyi 5.4 de 5.5 de veya başka değerlerde durduruyor.Bilgisayar sistemlerinde ondalıklı sayıları tam ifade edilemez diye biliyorum ama bunu telafi etmenin bir yolu var mıdır?
NOT
etting->time->timestep ' i azaltma denenmiştir.
Şimdiden Teşekkürler.
if(top.transform.localScale.x<=5.2) { //misal 5.2 ye kadar büyüsün
BÜYÜME KODU
}
Ancak problem şu ki if komutu büyümeyi 5.4 de 5.5 de veya başka değerlerde durduruyor.Bilgisayar sistemlerinde ondalıklı sayıları tam ifade edilemez diye biliyorum ama bunu telafi etmenin bir yolu var mıdır?
NOT

Şimdiden Teşekkürler.