Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: 2D yardım ses Destroy
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba arkadaşlar yardımınıza ihityacım var 
ses ekledim ama ses açmıyor  
Destroy(gameObject); yaptım
 ses çalmadan nesneyi yok etdiği için sesi çalamıyor bende böyle yaptım


 private void OnMouseDown()
    {

       
            AudioSource audio = GetComponent<AudioSource>();
            audio.Play();
        
            Destroy(gameObject, audio.clip.length);
       

            xal.skor++;
    }

fakat o zamanda nesne çok  geç kayboluyor ama böyle yaptığım zaman

    Destroy(gameObject);

ses gemiyor başka bir kod varmı zamana ayarlamak ve ya kaybolduğu zaman hemen ses çalsın
Nesneyi gizleyebilirsin aslında yani renderer objesini disable yaparsan ekranda gözükmez ses'de çıkmaya devam eder sonrasında da yok edersin bir problem kalmaz tabi collider'ı falan varsa onuda disable etmeyi unutma.
Tesekkur ederim buldum cok kolaymis arayanlar icin umarim yardimim dokunur
 private void OnMouseDown()
    {

       
            AudioSource audio = GetComponent<AudioSource>();
            audio.Play();
        
            Destroy(gameObject,  0.1f);
       

          
    }