Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unıty 3d Clon
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
Beyler yukarıdakı Ornek uzerınden bır soru daha soracagım

A B C butonlar var oyuncu A butonuna kac kez basarsa 1 nolu duvarda basdıgı kadar pencere acılıyor aynı durum B ve C butonları ıcın de geçerli buraya kadar hersey harika.

gelelim probleme Bu açtığımız pencereleri instantiate komutunu kullanarak yaptığım ıcın pencereler clon oluyor dolayısıyla.
istediğim özellik şu bu pencerelerin her birinde de buton var bu butonlara setActive() komutu ıle sahnemde olan bır paneli aktif etmeye calısıyorum ama clonlarda bu komut calısmıyor nedendir acaba? ya da farklı bır cozum onerıssı sunabılecek var mı?
Sorunu tam olarak almadım çalışmıyor derken hata mı veriyor yoksa hiç algılamıyor bile mi birde yarattığın objeleri kontrol ettin mi eksik olabilir
clonlamada sıkıntı yok klonlanan panellerın ıcınde bulunan buton calısmıyor butonun uzerınde set actıve() komutu var yalnızca yanı klonlardakı butona basılınca yenı bır panel acılacak olay bu buton calısıyor ama panelı acmıyor herhangı bır hata gostermıyor
Hataları SS ( screen shot ) ile desteklemekte fayda var anlaşılmasını kolaştırması için tavsiye edilir.
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
beyler sıkıntı şu bu hazırlar klasorunde bulunan örnekler clonlama ıle coğalıyor. yalnız "Kbufe"nin altında bulunan "lacivert" adlı objenın chıld elemanları bulunmakta ama bu bolumde gorunmuyor neden ya da bır ayarı mı var bunun klonlma yapıldıktan sonra hıyerarsi de görünüyor ama

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

yardımcı olursanız sevınırım
Sayfalar: 1 2