Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unity3d Photon Sorusu
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Elimizde playerlar var ve top objemiz var . Bu playerlardan biri topa dokunursa topa mouse'un olduğu yöne doğru kuvvet uygulanacak.Main clientte yani odanın kurulduğu playerda kuvvet uygulanırken 2. bağlanan oyuncuda kuvvet uygulanmıyor.mouse koordinatları 0,0,0'da hiç değişmeden duruyor.
kodum şu şekilde :
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using Photon;
public class oyuncukontrol : Photon.PunBehaviour
{
public float hız = 3.5f;
public int vur = 0;
public Vector3 targetPos;
Vector3 lookattarget;
public Rigidbody rb;

void Start()
{
rb = GameObject.FindGameObjectWithTag("TOP").GetComponent<Rigidbody>();

}


void Update()
{
if (photonView.isMine)
{
var movement = Vector3.zero;
movement.x = Input.GetAxis("Horizontal") * hız;
movement.z = Input.GetAxis("Vertical") * hız;
movement = Vector3.ClampMagnitude(movement, hız);
movement *= Time.deltaTime;
transform.Translate(movement);
}
else { }
}
private void OnCollisionStay(Collision collision)
{
if (photonView.isMine)
{
Ray ray = Camera.main.ScreenPointToRay(Input.mousePosition);
RaycastHit hit;
if (collision.gameObject.tag == "TOP")
{
if (vur == 0)
{
if (Physics.Raycast(ray, out hit, 100))
{

targetPos = hit.point;
lookattarget = new Vector3(targetPos.x - transform.position.x, targetPos.y - transform.position.y, targetPos.z - transform.position.z);
rb.AddForce(lookattarget * 20);
rb.AddForce(Vector3.up * 40);
vur = 0;
}
}
}
}
}
}

Sıkıntılı olan kısım targetpos değişmiyor.
Merhaba, if(photonView.isMine) {} bloğu içine yazdığınız kodlar sadece lokalde çalışır. Dolayısıyla sizin hamlenizden karşı tarafın haberi olmaz.
Peki topa dokunan kişinin mouse yönünde kuvvet uygulayabilmesi için ne yapmam gerekiyor.
if(photonView.IsMine) satırını silin