Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unity if else Kullanımı
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhabalar arkadaşlar unity kodlaması ile ilgili bir şey sormak istiyorum sizlere şöyle anlatayım en basitinden normal form olarak visual studio' da bir textboxt'tan girilen değeri label'e doğru veya yanlış olarak if else ile kontrol edebiliyoruz yani aşağıdaki örnekler gibi.


Kod:
private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            if (textBox1.Text == "Cevap")
            {
                label1.Text = "Doğru";
            }
            else
            {
                label1.Text = "Yanlış";
            }
        }

        private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            int sayi = Convert.ToUInt16(textBox2.Text);

            if (sayi == 22)
            {
                label2.Text = "Doğru";
            }
            else
            {
                label2.Text = "Yanlış";
            }

        }


benim istediğim Unity de input field'e yazılan yani istenilen yazıyı veya sayıyı butona tıkladığımızda doğru veya yanlış sorgusunu nasıl yaptıracağım yardımcı olabilir misiniz?
Kod:
public class ExampleClass : MonoBehaviour
{
  public InputField input; //senin yazı yeri bu scripti bir objenini içine acan sonra UI daki ınput fieldı attığın objenin inspectorundeki input yazan yere sürüklicen
 
  public void Click(){

    string temptxt = input.text;

    if(temptxt == "asd"){



    }else if(temptxt == "sdfg"){



    }else{



    }



  }


}
sonra butona click() metodunu atcan