Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Script ile PostProccessing'i Ayarlamak
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Selamlar, yazdığım kod şu şekilde;
Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.Rendering.PostProcessing;



public class highSpeed : MonoBehaviour
{
   PostProcessVolume m_Volume;
   LensDistortion m_LensDistortion;

   void Start()
   {

   if (Input.GetKeyDown("f"))
       {
           m_LensDistortion = ScriptableObject.CreateInstance<LensDistortion>();
           m_LensDistortion.enabled.Override(true);
           m_LensDistortion.intensity.Override(0f);
       
           m_Volume = PostProcessManager.instance.QuickVolume(gameObject.layer, -100f, m_LensDistortion);
       }
   }

   void Update()
   {
       m_LensDistortion.intensity.value = Mathf.Sin(Time.realtimeSinceStartup);
   }

   void OnDestroy()
   {
       RuntimeUtilities.DestroyVolume(m_Volume, true, true);
   }
}

Ve benim bu kodla elde etmek istediğim PostProccessing Stack v2'nin LensDistortion ayarını -100 yapmak bu sayede hızlanma efekti katacağım ancak kod çalışmıyor biri yardımcı olabilir mi ?