Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Objeler arası senkronizasyon sağlamak
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Selamlar herkese,
Projemde şöyle bir şey yapıyorum. 5 farklı script dosyasından int bir değer alıyorum.
Bu değerler update'te çalışıyor ve sürekli birbirlerinden bağımsız değişiyorlar.
Bu 5 sayının 5'i de bazen eşitlenebiliyorlar. 

Aşağıdaki gibi bir betik yazdım ama çok mantıklı olmadı farklı bug'lara sebep oluyor. Başka algoritma yapılabilir mi?

Kod:
void Update ()
{
   if (script1.sayi==script2.sayi &&
       script2.sayi==script3.sayi &&
       script3.sayi==script4.sayi &&
       script4.sayi==script5.sayi)
   {
       print("esitlendi");
   }
}
Kod:
Script[] scripts; // scriptlerini buraya atcan


void Update (){
int ilksayi = scripts[0].sayi;


for (int i = 1; i < scripts.Lenght; i++){


if(scrpits[i] != ilksayi) // farkliysa durur
break;


if(i == scripts.Lenght - 1) // hiç farklı cıkmadıysa ve sondaysa komutu gerceklestir
print("Eşitlendi");


}
}
@abayir41 Yorum için teşekkürler.

Script[] türünü tanımlayamıyorum ekstra bir kütüphane kullanmak gerekiyor mu?

bendekiler;


Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;


Aslında yapmak istediğim şu; objelerin oynayan animasyonlarının eşitlenmesi, senkron olma durumunu algılamak
Hocam Behavior[] olarak denerseniz olabilir belki
Teşekkürler çözüm için.
Kötü yanı,  kaçırabiliyor bazen çok sinir bozucu Smile