Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: C# ile physical atama
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Unity ile autocad ya da benzeri bir program ile yapılmış mimari çizimler içerisinde dolaştırma yapıyorum ya da yapmaya çalışıyorum
çizimleri collada formatında alıyorum ve bazıları inanılmaz büyük ve on binlerce komponent içeriyor.  dae (collada) dosyasını tek bir parça olarak aldığı için dosya sistemi üzerinden komponentlere ulaşamıyorum (önerilen yöntem bu, git asset'in klasöründen dosya adlarını çek)
Bu komponentlere editör ekranından physical atamak mümkün değil, ya makinanın belleği yetmiyor ya da tek tek elle seçmek ile olmuyor.
bunu editörden yapmayı biliyorum ama dediğim gibi komponent sayısı çok fazla
editörden select all yapınca makina çatlıyor

Bileşen (component) isimleri "a0a0bdb8-7963-4f46-9a6e-6690d1319a75" tarzında.

bu durumda c# ile asset'in tüm komponentlerini nasıl tarar ve mesh collider veya benzer bir fiziksel özellik veririm?
açılışta çalışacak bir script ile hepsini bir array ya da dictionarye ya da dosyaya atıp sonra bu diziyi tek tek taramam lazım (for each)
Bu diziyi nasıl oluşturacağım konusunda fikri olan var mı?
Hocam assettaki bir şeyi taramak demişsiniz heralde oyun esnasındaki genellikle sol tarafta bulunan hiyerarsi bölündeki bir objeyi kast ettiniz 

  sizin dosyalarin alt kloserlerini (onun da altları ...) unity bunlara child ve parent diyor. Siz dosyanınızı gaobject olarak atın sonra her alt dosya ulaşmak için 
  Gameobject dosya;

  for (i = 0 ; i < dosya.transform.GetChildCount; i++) // bu komutları hatalı yazmış olabilirim mantıgı böyle sadece
{
dosya.transform.GetChild(i) //hocam artık alt dosyaya ulaştık bbuna ne yaparsanız yapın 

}