Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: GOOGLE PLAY LİDER TABLOSU AÇILMIYOR
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba arkadaşlar oyun bitti şuan hesaba alfa olarak yükleyip oyun olarak oluşturdum api ayarları felan herşey ayarlı, uygulamayı 64bit aab olarak build edip yüklüyorum indiriyorum fakat ilk açılışta google play oyunlar geliyor sonra hesaba giriş yapmadan yuvarlak dönüp gidiyor, ve leader board ekranı açılmıyor ve hiçbir tepki vermiyor.




projeyi 2017 kullanarak yaptım şimdi 2019a aktardıgımda telefona yükledigim zaman ekran piksellerle doluyor veya beyaz ekran kalıyor neden
Admob var mı projede. Lider tablosu ve admob birlikte kullanınca sorun çıkartabiliyor.
(07-11-2019, Saat: 22:09)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Admob var mı projede. Lider tablosu ve admob birlikte kullanınca sorun çıkartabiliyor.

var evet admobda sorun yok test reklamları sorunsuz sadece google play sorunlu giriş bile yapmıyor sadece google play dikdörtgen görüntü gelip gidiyor
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Bu konuyu incelemeni öneririm
(08-11-2019, Saat: 22:35)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Bu konuyu incelemeni öneririm

şuan login sorunu ortadan kalktı fakat lider tablosuna skor gönderemiyorum sıralamayı açınca bişeyler yanlış gitti diyor çözüm bulamadım
(09-11-2019, Saat: 00:50)mettleshade Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(08-11-2019, Saat: 22:35)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Bu konuyu incelemeni öneririm

şuan login sorunu ortadan kalktı fakat lider tablosuna skor gönderemiyorum sıralamayı açınca bişeyler yanlış gitti diyor çözüm bulamadım

Benim kullandığım kod şöyle: umarım işine yarar.

using UnityEngine;
using System.Collections;
using GooglePlayGames;
using UnityEngine.SocialPlatforms;

public class LB : MonoBehaviour
{
    #region PUBLIC_VAR
    public string leaderboard; //buraya tablo kimliğini tanımlamanız gerekiyor.
    #endregion
    #region DEFAULT_UNITY_CALLBACKS
    void Start()
    {
        PlayGamesPlatform.DebugLogEnabled = true;
        PlayGamesPlatform.Activate();
        LogIn();
    }
    #endregion
    #region BUTTON_CALLBACKS
    //giriş için gerekli methot.
    public void LogIn()
    {
        Social.localUser.Authenticate((bool success) =>
        {
            if (success)
            {
                Debug.Log("Login Sucess");
            }
            else
            {
                Debug.Log("Login failed");
            }
        });
    }
    //Skor sıralama tablosunu gösteren methot.
    public void OnShowLeaderBoard()
    {
        ((PlayGamesPlatform)Social.Active).ShowLeaderboardUI(leaderboard);
    }
    //skor eklemek için ihtiyacımız olan methot
    public void OnAddScoreToLeaderBoard()
    {
        if (Social.localUser.authenticated)
        {
            Social.ReportScore((long)PlayerPrefs.GetInt("A2048_Best"), leaderboard, (bool success) => //parentezli kısımda ilk virgülden önce ekleyeceğiniz skoru, sonrasına ise tablo adını yazmanız gerekiyor.
            {
                if (success)
                {
                    Debug.Log("Update Score Success");
                }
                else
                {
                    Debug.Log("Update Score Fail");
                }
            });
        }
    }
    //bu methot çıkış yapmamızı sağlar.
    public void OnLogOut()
    {
        ((PlayGamesPlatform)Social.Active).SignOut();
    }
    #endregion
}