(09-11-2019, Saat: 00:50)mettleshade Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! (08-11-2019, Saat: 22:35)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
Bu konuyu incelemeni öneririm
şuan login sorunu ortadan kalktı fakat lider tablosuna skor gönderemiyorum sıralamayı açınca bişeyler yanlış gitti diyor çözüm bulamadım
Benim kullandığım kod şöyle: umarım işine yarar.
using UnityEngine;
using System.Collections;
using GooglePlayGames;
using UnityEngine.SocialPlatforms;
public class LB : MonoBehaviour
{
#region PUBLIC_VAR
public string leaderboard; //buraya tablo kimliğini tanımlamanız gerekiyor.
#endregion
#region DEFAULT_UNITY_CALLBACKS
void Start()
{
PlayGamesPlatform.DebugLogEnabled = true;
PlayGamesPlatform.Activate();
LogIn();
}
#endregion
#region BUTTON_CALLBACKS
//giriş için gerekli methot.
public void LogIn()
{
Social.localUser.Authenticate((bool success) =>
{
if (success)
{
Debug.Log("Login Sucess");
}
else
{
Debug.Log("Login failed");
}
});
}
//Skor sıralama tablosunu gösteren methot.
public void OnShowLeaderBoard()
{
((PlayGamesPlatform)Social.Active).ShowLeaderboardUI(leaderboard);
}
//skor eklemek için ihtiyacımız olan methot
public void OnAddScoreToLeaderBoard()
{
if (Social.localUser.authenticated)
{
Social.ReportScore((long)PlayerPrefs.GetInt("A2048_Best"), leaderboard, (bool success) => //parentezli kısımda ilk virgülden önce ekleyeceğiniz skoru, sonrasına ise tablo adını yazmanız gerekiyor.
{
if (success)
{
Debug.Log("Update Score Success");
}
else
{
Debug.Log("Update Score Fail");
}
});
}
}
//bu methot çıkış yapmamızı sağlar.
public void OnLogOut()
{
((PlayGamesPlatform)Social.Active).SignOut();
}
#endregion
}