Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: scriptler arası değişken çağırma
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
c# da 1 nolu scriptin içinde para değişkeni tanımlı bu değişkeni 2 nolu scripte cağırmak istiyorum aynı zamanda yaptığım değişikler 1 nolu scpirtte de değişmeli nasıl yapablırım yardımcı olur musunuz

Kod:
1.scriptım:

public float para;
public Text parayazdirma;
void Start()
   {
       parayazdirmaoyunici.text = para.ToString() + " TL";

   }

   void Update()
   {
       parayazdirmaoyunici.text = para.ToString() + " TL";

   }
2. scriptte de aynı komut olacak ama yine aynı "para" değişkeni ile
Kod:
public static float para

şeklinde tanımlarsan değişkene ulaşabilirsin statik olan değişkenler tüm proje içinde kullanılabilir.

Önerilir mi tabi ki hayır bu yüzden


Kod:
set ; get;


kullanımını araştır , buna bakabilirsin ;

Alıntı:Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
cevabınız ıcın tesekkur edıyorum bır sorum daha olacak yanı danısacagım acıkcası.

bilenler vardır ama yıne de anlatayım ben bol butonlu bır oyun yapmaya calısıyorum. ve butonların cogunun ıslevı yenı panel acmak.

yanı ben aslında sahne gecıslerını kullanmıyorum onun yerıne panel on off oluyor. 

sizce yaptıgım sey doğru mu ılerıde bır problem yasar mıyım. oyunun komple tek bır scene uzerınden calısıyor olaack yanı.

bu işi sahnelerle yapsam bana avantajı olur mu ?
Butonlar için event - delegate kavramlarını incele butonlarin on off etme mevzusunda gelince kanvas için yaparsan işlevsel olur , ayrı scenelee şeklinde olmasi problem olabilir