Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Text
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhabalar

soyle bır problemım var bır textım var ve bu texte otomatık olarak sayı yazdırılıyor

ornegın 21,15,5,0,30,22, gibi ben istiyorum ki max 6 adet yazdırsın diğer yazdıracağı sayı ılk yazdırdıgının yerıne gelsın yani;
             15,5,0,30,22,7,
             5,0,30,22,7,11,

bunun için nasıl bır kod duzenlemem gerekıyor.
Öncellikle merhaba , sorununun çözümü şu şekilde olabilir .Belirttiğin sayıları bir diziye alırsın ve yazdığın bir metodla her indisi(i) olan değerlerin yine her birisinin indisini (i-1) haline getirirsin ve son elemanıda ilave edersin , yada array için tanımlı fonksiyonlardan faydanalabilirsin mesela shift ile ilk indisi sallayabilir push ile dizinin sonuna değer ekleyebilirsin bknz. Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
cevabınız ıcın tesekkur ederım ;


simdi soyle soyleyeyım bu sayılar random.range rastgele bellı aralıkta değer atıyor.
o yuzden o sekılde bır yapıya gırmedım. Problemı text e bır mask vererek hallettım hem gorsel acıdan ıyı oldu hem de ugrastırmadı.

tekrardan ılgın ıcın tesekkurlerımı sunarım.
(25-05-2017, Saat: 19:14)debrandr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!cevabınız ıcın tesekkur ederım ;


simdi soyle soyleyeyım bu sayılar random.range rastgele bellı aralıkta değer atıyor.
o yuzden o sekılde bır yapıya gırmedım. Problemı text e bır mask vererek hallettım hem gorsel acıdan ıyı oldu hem de ugrastırmadı.

tekrardan ılgın ıcın tesekkurlerımı sunarım.
Çözümü o şekilde çözmen güzel olmuş ama performans açısından Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! 'in verdiği örnekle daha çok verim alırsın diye düşünüyorum Smile