11-05-2020, Saat: 16:56
Merhabalar,
Sunucumdaki database'e mail gönderdiğim ve eğer bu mail DB'de varsa maile ait bilgileri aldığım kod bluğu aşağıdadır. Bu script Unity'de play ettiğimde çalışıyor ve sunucudan istenen değerleri getiriyor. Ancak android'e built ettiğimde errorMessages Text objesi üzerinde "404 not found!" hatasını alıyorum. Yani sayfa bulunamıyor diyor. Bunun nedeni nedir acaba?
Destekleriniz için teşekkür ederim.
Saygılar.
Sunucumdaki database'e mail gönderdiğim ve eğer bu mail DB'de varsa maile ait bilgileri aldığım kod bluğu aşağıdadır. Bu script Unity'de play ettiğimde çalışıyor ve sunucudan istenen değerleri getiriyor. Ancak android'e built ettiğimde errorMessages Text objesi üzerinde "404 not found!" hatasını alıyorum. Yani sayfa bulunamıyor diyor. Bunun nedeni nedir acaba?
Destekleriniz için teşekkür ederim.
Saygılar.
Kod:
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Collections;
using UnityEngine.Networking;
public class Server : MonoBehaviour
{
[SerializeField] InputField Mail;
[SerializeField] Text errorMessages;
[SerializeField] GameObject progressCircle;
[SerializeField] Button loginButton;
[SerializeField] string url;
WWWForm form;
public void ServerBaslat ()
{
loginButton.interactable = false;
progressCircle.SetActive (true);
StartCoroutine(Login());
}
IEnumerator Login ()
{
form = new WWWForm ();
form.AddField ("mail", Mail.text);
UnityWebRequest w = UnityWebRequest.Post (url, form);
yield return w.SendWebRequest();
if (w.isNetworkError || w.isHttpError) {
errorMessages.text = "404 not found!"; // Sayfa bulunamadı hatası
Debug.Log("<color=red>"+ w.downloadHandler.text + "</color>");//error
}
else {
if (w.downloadHandler.text.Contains ("error")) {
errorMessages.text = "Geçersiz mail adresi!";
Debug.Log("<color=red>"+ w.downloadHandler.text + "</color>");//Hatayı yazdırıyor
Debug.Log("geçersiz mail");//Hatayı yazdırıyor
} else {
Debug.Log(" Mail adresi geçerli.");
Debug.Log("<color=green>"+ w.downloadHandler.text + "</color>");//user exist
Debug.Log(w.downloadHandler.text);
errorMessages.text = ""; //Error kutusunu boşaltıyor.
progressCircle.SetActive(true); // Loading sprite aktif.
}
}
loginButton.interactable = true;
progressCircle.SetActive (false); // Loading sprite pasif işlem tamamlandı.
w.Dispose ();
}
}