Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unity ML-Agents Eğitim Hatası
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar merhaba, Unity yeni kullanmaya başladım ve yaptığım oyuna 5 adet agent ekliyorum. Bu agentları eğitmek için Anaconda prompttan gerekli command i çağırdıktan ve play butonuna bastıktan sonra ilk başta her şey iyi görünüyor ancak çok geçmeden aşağıdaki hatayı alıyorum ve eğitim kendi kendine sonlanıyor. Bu hatayı düzeltmek için ne yapmalıyım?


Kod:
Process Process-1:
Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\user\anaconda3\envs\mlagentsrelease1\lib\multiprocessing\connection.py", line 312, in _recv_bytes
    nread, err = ov.GetOverlappedResult(True)
BrokenPipeError: [WinError 109] Boru sonlandı

During handling of the above exception, another exception occurred:

Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\user\anaconda3\envs\mlagentsrelease1\lib\multiprocessing\process.py", line 297, in _bootstrap
    self.run()
  File "C:\Users\user\anaconda3\envs\mlagentsrelease1\lib\multiprocessing\process.py", line 99, in run
    self._target(*self._args, **self._kwargs)
  File "c:\users\user\desktop\ml-agents-15.0-capstone\ml-agents-release_1\ml-agents\mlagents\trainers\subprocess_env_manager.py", line 151, in worker
    req: EnvironmentRequest = parent_conn.recv()
  File "C:\Users\user\anaconda3\envs\mlagentsrelease1\lib\multiprocessing\connection.py", line 250, in recv
    buf = self._recv_bytes()
  File "C:\Users\user\anaconda3\envs\mlagentsrelease1\lib\multiprocessing\connection.py", line 321, in _recv_bytes
    raise EOFError
EOFError