Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Bumerang mantığı
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Herkese merhaba aklımda bir bumerang fırlatma mantığı var ancak nasıl yapıcağım hakkında bir fikrim yok .Yardım edebilicek arkadaşlar var ise sevinirim Smile



Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

bu fotoğraftaki gibi çizginin sağ tarafını biz yapıyoruz elimizle çekerek ancak aynı oranda diğer tarafa da gitmesi gerekiyor U şeklinde bir haraket olucak  ama mantığını kuramadım.
Çapraz şekilde fırlatırsan ve yerçekimide varsa resimdekine benzer bir hareket yakalayabilirsin bence
Sanırım bahsettiği şey bumerangın geri atan kişiye gelmesi.

Teori olarak anlatıyorum; öncelikle atmak istediği yöne addforce uygulanır daha sonra kendi pozisyonuna Quaternion.Slerp veya TransformDirection fonksiyonu ile kendine dönmesi sağlanılabilinir sanırım