Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unity Network Sistemleri
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Unity'de uzun süre sonra online oyun yapmaya karar verdim. 

Birkaç alternatifim vardı. Google Play'in online oyun desteklemesi kapatılmıştı. Ben de Photon Network öğrenmeye başladım. Fakat anlık ücretsiz 20 kullanıcıya izin vermesi bunun en büyük dezavantajıydı. Ben de Photon Realtime için paket fiyatları bakmaya başladım. Fiyatlar biraz tuzlu geldi. Ben de 100 kişilik paketi almaya karar verdim. 5 yılda bir 95$ ödüyormuşuz. Fakat sonra 100 kişinin çok az olduğuna kanaat getirdim. Mesela yapacağım oyunu yayınlarsam ve oynayan kullanıcı sayısı 100'se ve başka biri oyuna girmeye çalışırsa sisteme bağlanamıyordu. Bu yüzden oyuna girmek için bir sırada beklemesi gerekiyordu. 

Ben de Photon Engine'den vazgeçtim ve C#'da kendi serverımı yazmayı öğrenmeye başladım. Fakat C#'da yazdığım serverın Unity'nin içine aktarılması sorununu çözemedim. 

Ben de Google'ın Firebase desteği ile online network yapabileceğimizi öğrendim. Firebase öğrenmeye daha başlamadan Unity'ye Firebase'i kuramıyordum. Saatlerce bununla uğraştım ve hala bulamadım. 

Sizin bu konu hakkındaki görüşleriniz neler? Daha farklı hangi networkleri kullanmalıyım? Unity, Unet'i geri açacak mı? 



Bu yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim herkese iyi kodlamalar...
Hocam zor iş pek anlamam da ama unet yerine connected games gelicek diyorlardı baya oldu gelmeyeli acaba iptal mı ettiler bilemem size kolay gelsin diyorum