Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Ekrana dokununca objenin diğer yöne gitmesi
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
merhabalar oyunda z ekseninde koşan karakterim ekrana dokununca x ekseninde sağ tekrar dokununca tersi olan x ekseninde sol gidebilmesi için hangi kodu kullanabilirim.
void OnMouseDown()

{
this.gameobject.transform.translate(new vector3(1,0,0));
}
bunu yaparsan sağa gider tekrar dokunursa kısmınıda bool kontrol'lü ile yapabilirsin.
(14-06-2017, Saat: 00:11)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!void OnMouseDown()

{
this.gameobject.transform.translate(new vector3(1,0,0));
}
bunu yaparsan sağa gider tekrar dokunursa kısmınıda bool kontrol'lü ile yapabilirsin.

tekrar dokunursa bool kontrolü nasıl yapılır bir örnek varmıdır biraz yeniyim.
Eve geçince yazarım dostum .
Dostum bi adet sayaç koyacaksın bide boolean bir değişken o sayaca göre boolean bir değer döndürecek sana sayac'a görede basma hızını ayarlayabilirsin bu şekilde.