merhabalar oyunda z ekseninde koşan karakterim ekrana dokununca x ekseninde sağ tekrar dokununca tersi olan x ekseninde sol gidebilmesi için hangi kodu kullanabilirim.
void OnMouseDown()
{
this.gameobject.transform.translate(new vector3(1,0,0));
}
bunu yaparsan sağa gider tekrar dokunursa kısmınıda bool kontrol'lü ile yapabilirsin.
(14-06-2017, Saat: 00:11)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!void OnMouseDown()
{
this.gameobject.transform.translate(new vector3(1,0,0));
}
bunu yaparsan sağa gider tekrar dokunursa kısmınıda bool kontrol'lü ile yapabilirsin.
tekrar dokunursa bool kontrolü nasıl yapılır bir örnek varmıdır biraz yeniyim.
Eve geçince yazarım dostum .
Dostum bi adet sayaç koyacaksın bide boolean bir değişken o sayaca göre boolean bir değer döndürecek sana sayac'a görede basma hızını ayarlayabilirsin bu şekilde.