Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: is trigger açıp kapatmak
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
merhabalar,

ilk oyunumun en önemli yerinde takıldım kaldım. araştıra araştıra yakın ama tam anlamıyla işime yaramayan (şimdilik) bilgiler ile soluğu burada aldım. umarım sorunumun çözümünde yardımcı olabilirsiniz? unity ve kod bilgi seviyem henüz imekleme aşamasında...

sorunum şu: collider de delik açmaya çalışıyorum. sonunda bir tetikleyici yapabildim ama is trigger ı şarta bağlı açıp kapatabileceğim kod lazım.

umarım yardımcı olabilirsiniz..
şimdiden teşekkürler...
Box veya sphere collider'in haricinde mesh collider'da kullanabilirsiniz Böylece meshinize uygun collider'ınız olur delik açmaktan anladığım.


Diğer problem için collider scriptine ulaşabilirsiniz.
Kod:
transform.GetComponent<MeshCollider>().isTrigger = true;
(07-09-2020, Saat: 11:53)Eyelay Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Box veya sphere collider'in haricinde mesh collider'da kullanabilirsiniz Böylece meshinize uygun collider'ınız olur delik açmaktan anladığım.


Diğer problem için collider scriptine ulaşabilirsiniz.
Kod:
transform.GetComponent<MeshCollider>().isTrigger = true;



hocam verdiğin değerli bilgi için teşekkürler. kod çalıştı. kendime göre uyarladım tabi. yardımın için çok çok teşekkürler...
Rica ederim başarılar Smile