Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: neden çalışmıyor? (kod)
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
void OnCollisionEnter2D(Collision2D collision) 
    {
        explosion.transform.position = transform.position;
        explosion.SetActive(true);
        Destroy(gameObject);
        Invoke("unActive", 1);
    }

       
         void unActive() 
    {
        Debug.Log("sea");
        explosion.SetActive(false);
    }

cismim çarpışıyor fonksiyon içindeki 3 satır da gerçekleşiyor lakin son satırdaki fonskiyon çalışmıyor sebebi nedir bilen varsa çok sevinirim
Destroy edilirken objenin üstündeki component'lar da destroy edildiğinden Invoke iptal ediliyor olabilir, console'a bir uyarı mesajı veriyor olması lazım zaten şu an. Destroy(gameObject) yerine cismin görselini kapatıp veya setactive(false) yapıp (SetActive ile yine aynı durum olabilir, tam emin değilim). unActive metodunda destroy komutu uygulayabilirsin.
Not: Eğer explosion objen particle system ise, particle system'ın ayarlarında, stop action gibi bir şey olması lazım, orayı destroy seçersen particle system durduğunda kendisini otomatik destroy eder.
(26-09-2020, Saat: 17:01)No_99 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Destroy edilirken objenin üstündeki component'lar da destroy edildiğinden Invoke iptal ediliyor olabilir, console'a bir uyarı mesajı veriyor olması lazım zaten şu an. Destroy(gameObject) yerine cismin görselini kapatıp veya setactive(false) yapıp (SetActive ile yine aynı durum olabilir, tam emin değilim). unActive metodunda destroy komutu uygulayabilirsin.
Not: Eğer explosion objen particle system ise, particle system'ın ayarlarında, stop action gibi bir şey olması lazım, orayı destroy seçersen particle system durduğunda kendisini otomatik destroy eder.

teşekkürler hata ondan dolayıymış halettim Smile