Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Yeniyim Unityde
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
public class küpscrip : MonoBehaviour

     private Rigidbody rb;
    // Use this for initializion
    void Start()
    
        rb = GetComponent<Rigidbody> ();
        
    

    // Update is called once per frame
    void Update()
    
        if(Input.GetKey(KeyCode.Space))
    
    
    rb.AddForce(new Vector3(0, 120.2f, 0)




Burada hata nerde yapıyorum dostlar küpü space le yukarı zıplatmak istiyorum ama   bu ve benzeri hatalar alıyorum .Assets\Scripht\barasa.cs(5,38): error CS1514: { expected
(18-01-2021, Saat: 14:21)kayis9 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!public class küpscrip : MonoBehaviour

     private Rigidbody rb;
    // Use this for initializion
    void Start()
    
        rb = GetComponent<Rigidbody> ();
        
    

    // Update is called once per frame
    void Update()
    
        if(Input.GetKey(KeyCode.Space))
    
    
    rb.AddForce(new Vector3(0, 120.2f, 0)




Burada hata nerde yapıyorum dostlar küpü space le yukarı zıplatmak istiyorum ama   bu ve benzeri hatalar alıyorum .Assets\Scripht\barasa.cs(5,38): error CS1514: { expected

rb.AddForce(new Vector3(0, 120.2f, 0) 
satırının sonuna    ;     noktalama işaretini eklersen sorun çözülür gibi
public class küpscrip : MonoBehaviour
{
     private Rigidbody rb;
    // Use this for initializion
    void Start()
    {
        rb = GetComponent<Rigidbody> ();
        
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        if(Input.GetKey(KeyCode.Space))
              { rb.AddForce(new Vector3(0, 120.2f, 0)}

}
}


Yukarıdaki gibi süslü parantezleri kullanmalısınız. Neden onları sildiniz. Bir class'ın veya metodun altındaki komutlar süslü parantez içerisine alınmalıdır.