Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Objeyi Belli Mesafe Hareket Ettirmek
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Selamlar,
benim yapmak istediğim.
ekranın ortasında duran topun sağ tarafında bir yere bir kere tıklandığında 3 birim sağa gitmesi tekrar sağa gitmesini istiyorsam tekrar topun sağ tarafına doğru basmak.
topum sol tarafında ekranda bir yere bastığımda sola doğru 3 birim hareket etsin.

kullandığım hareket kodları sürekli hareket sağlıyor yada basıldıkça hareket ediyor.
ben ekrana bir kere tıklandığında 3 birim hareket edip sabit kalmasını istiyorum.
bunu kod ile nasıl yapabilirim.
önerisi olan var mı?
iyi çalışmalar.
OnMouseUp ve OnMouseDown fonksiyonlarını araştırabilirsin
hocam selam 
dedigini araştırdım hatta işimde yaradı teşekkürler fakat ben belli bir mesafe hareket ettirme olayını çözemedim bir türlü

KODLAR
""
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.A))
        {
            transform.position = new Vector2(transform.position.x + -10 * Time.deltaTime, transform.position.y);
        }

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.D))
        {
            transform.position = new Vector2(transform.position.x + 10 * Time.deltaTime, transform.position.y);
        }

        //OBJEYİ FARE İLE KONTROL ETME
        if (Input.GetMouseButton(0))
        {
            transform.position = new Vector2(transform.position.x + -10f  * Time.deltaTime, transform.position.y);
        }

        if (Input.GetMouseButton(1))
        {
            transform.position = new Vector2(transform.position.x + 10f  * Time.deltaTime, transform.position.y);
        }
""
yani hızları filen çok fazla farklı oynasamda bir türlü ayarlayamadım.
şöyleki ekranı 5 eşit parçaya böldügümü düşünün. oyundaki top a harfine basıldıgında 5in 1 i kadar hareket etmeli.
önerebileceginiz kod yada komut var mıdır?
iyi çalışmalar
millet selam sıkıntıyı çözdüm paylaşmak istedim.
Time.deltaTime koyma sıkıntı yaratıyormus.
iyi çalışmalar.

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.A))
        {
            transform.position = new Vector2(transform.position.x + -1.1f , transform.position.y);
        }

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.D))
        {
            transform.position = new Vector2(transform.position.x + 1.1f , transform.position.y);
        }

        //OBJEYİ FARE İLE KONTROL ETME
        if (Input.GetMouseButton(0))
        {
            transform.position = new Vector2(transform.position.x + -1.1f  , transform.position.y);
        }

        if (Input.GetMouseButton(1))
        {
            transform.position = new Vector2(transform.position.x + 1.1f , transform.position.y);