12-04-2021, Saat: 22:34
Öncelikle herkese merhaba. Oyunuma google play ile oturum acma ve leaderboard ekledim. Normalde duzgun calısıyor fakat google play ayarlarında desteklenen oyunlarda otomatik olarak oturum ac bölumu kapalı oldugu zaman oyuna girmeye calsıtımmı beyaz bir ekran acılıyor google play ekranı muhtemelen, yuvarlak halka donup duruyor ama bir turlu izinler ekranı acılmıyor, doğal olarak ta google play ile giriş yapamıyorum. baska google play ile baglanan oyunlarda denedim desteklenen oyunlarda otomatik olarak oturum ac kapalı olsa bile oyuna girişte iznini alıyor ve oyuna sorunsuz giriyor. o ayar kapalı olsa bile google playe nasıl baglanabilirim. Google play baglanma için kullandığım kodlar asagıdadır.
public void Initialize()
{
PlayGamesClientConfiguration config = new PlayGamesClientConfiguration.Builder()
.RequestEmail()
.RequestServerAuthCode(false).
EnableSavedGames().
Build();
PlayGamesPlatform.InitializeInstance(config);
PlayGamesPlatform.Activate();
signinuserwithplaygames();
}
void signinuserwithplaygames()
{
PlayGamesPlatform.Instance.Authenticate(SignInInteractivity.CanPromptOnce, (success) =>
{
Debug.unityLogger.Log("the vaccine", "signinuserwithplaygames() 1 ");
switch (success)
{
case SignInStatus.Success:
break;
default:
PlayGamesPlatform.Instance.Authenticate(SignInInteractivity.CanPromptOnce, (result) =>
{
// handle results
});
break;
}
});
}
public void Initialize()
{
PlayGamesClientConfiguration config = new PlayGamesClientConfiguration.Builder()
.RequestEmail()
.RequestServerAuthCode(false).
EnableSavedGames().
Build();
PlayGamesPlatform.InitializeInstance(config);
PlayGamesPlatform.Activate();
signinuserwithplaygames();
}
void signinuserwithplaygames()
{
PlayGamesPlatform.Instance.Authenticate(SignInInteractivity.CanPromptOnce, (success) =>
{
Debug.unityLogger.Log("the vaccine", "signinuserwithplaygames() 1 ");
switch (success)
{
case SignInStatus.Success:
break;
default:
PlayGamesPlatform.Instance.Authenticate(SignInInteractivity.CanPromptOnce, (result) =>
{
// handle results
});
break;
}
});
}