Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2 Boyutlu Objeyi Hareket Ettirme
#1
2 Boyutlu Objeyi Hareket Ettirme
Oyun yapmaya yeni başlayacak arkadaşlarımız için bir objeyi basit bir şekilde nasıl hareket ettirebileceğimize değindim. Yardımcı olduysam ne mutlu bana.



  Cevapla
#2
Emeğiniz için teşekkürler fakat ben bir türlü Joystick kodunuz yazamıyorum önceden yazmıştım fakat şimdi hatırlamıyorum bu konuda yardımcı olurmusunuz.

private Rigidbody2D rig;
    
    public int hız;
    private Vector2 hareket;
    void Start()
    {
        rig = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }


    void Update()
    {
        float dikey = Input.GetAxisRaw("Vertical");
        float yatay = Input.GetAxisRaw("Horizontal"); 
        rig.velocity = new Vector2(yatay*hız*Time.deltaTime*10,dikey*hız*Time.deltaTime*10);
    }
Yazdığım kod bu...
  Cevapla
#3
Hocam kodlar dogru gozukuyor belki de axis olarak ayarladiginix tuslari unuttunuz bunları bi kontrol edin, kodu kontrol etmek icinse yatay ve dikey e denemelik bir deger verin
  Cevapla
#4
(01-08-2020, Saat: 11:26)abayir41 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Hocam kodlar dogru gozukuyor belki de axis olarak ayarladiginix tuslari unuttunuz bunları bi kontrol edin, kodu kontrol etmek icinse yatay ve dikey e denemelik bir deger verin

Evet dediğiniz gibi kodlarda sorun yok w-a-s-d ile kontrol edebiliyorum fakat joystick için kodu yazamadım bu koda küçük bir ayar yapınca joystick ile kontrol etmek mümkün oluyordu,o ayarı nereye yaptığımızı unuttum
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Telefon Hareketiyle Karakteri Hareket Ettirme Tutoriali pikselco 0 102 24-06-2020, Saat: 14:55
Son Yorum: pikselco

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi