Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2 Sahne arası veri aktarımı
#1
Question 
Öncelikle herkese iyi günler, iyi forumlar diliyorum. Unity3D'de ve kodlama konularında yeni biri olarak yazıyorum, öncelikle bunları belirtmek isterim.

Yaklaşık 3 gündür, iki sahne arası veri aktarımını çözmeye çalışıyorum, fakat izlediğim ve okuduğum kaynaklardan nasıl çözeceğimi bulamadım.

Yapmak istediğim şey; Sahne_1'de InputField kısmına yazılan script1'deki string'i , sahne_2'de bulunan script2'ye aktarabilmek ve sahne_2'deki script2'yi otomatik olarak çalıştırabilmek. 

Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
  Cevapla
#2
Lütfen yardım edin  Cry
  Cevapla
#3
Skleton script diye bişi var sahneler arası yok olmuyor ordan veri kaydedip alabilirsiniz yada PlayerPrefs kullanabilirsiniz
  Cevapla
#4
(21-08-2019, Saat: 09:06)abayir41 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Skleton script diye bişi var sahneler arası yok olmuyor ordan veri kaydedip alabilirsiniz yada PlayerPrefs kullanabilirsiniz

Teşekkür ederim hemen o script'e bakacağım. Sizi bulmuşken bir soru daha sormak istiyorum müsadenizle Smile . Resimde, bir sözlüğün arama çubuğunun altı bir liste beliriyor., otomatik doldurma gibi bir şey. Ben de csv ile bir tablo oluşturdum ve bunun gibi bir şey yapmak istiyorum. Bu listenin ismi nedir? Google'a ne yazmalıyım? Çünkü bir türlü bulamadım da Smile
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
  Cevapla
#5
Abayir41 inde dediği gibi PlayerPref kullanılarak dataya kaydedilip geri çağırabilirsin.
DontDestroyOnLoad  ile sahneden sahneye aktarılabilir yokedilmez yani.
Static yapılabilir.
  Cevapla
#6
(21-08-2019, Saat: 10:36)Eyelay Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Abayir41 inde dediği gibi PlayerPref kullanılarak dataya kaydedilip geri çağırabilirsin.
DontDestroyOnLoad  ile sahneden sahneye aktarılabilir yokedilmez yani.
Static yapılabilir.

teşekkür ederim Smile
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sahneler arası ekranı karartarak geçmek ve butonun tepkimesini geciktirmek myth1991 0 91 03-06-2020, Saat: 20:20
Son Yorum: myth1991
Rainbow Unity Sahne arası Text Gösterme Zatworenik 2 499 04-12-2019, Saat: 21:15
Son Yorum: Zatworenik
  Objeler arası senkronizasyon sağlamak Eyelay 4 804 30-08-2019, Saat: 17:02
Son Yorum: Eyelay
  sahne değiştirince ödüllü reklam çalışmıyor x76 0 603 16-03-2019, Saat: 18:07
Son Yorum: x76
  her sahne icin objenin materyalini degistirme yardim panimo 3 884 24-02-2019, Saat: 13:44
Son Yorum: mtat0640

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi