Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2D Yapayzeka
#1
İyi akşamlar öncellikle 2d bir android oyun yapmaktayım konusu klasik prenses kaçırılıyor ve prens onun peşinden gidiyor fakat sormak istediğim soru şu düşmanlara yüreme scripti felan hazırladım ama belli bir mesafeye yaklaşınca playerı takip etmesini istiyorum şuan mesafe diye bir float değişkeni oluşturdum playera olan uzaklığı ölçüp yazıyor fakat takip etme olayını nasıl yapacağımı bilmiyorum youtubeda yada internete düzgün bir kaynakta yok cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
  Cevapla
#2

  1.    transform.position = Vector3.Lerp(start.position, end.position, Time.time);Bu kodu kullanarak yapabilirsin takip ettireceğin karakterin pozisyonu olacak transform.position start position dediğin başlangıç yeri yani karakterin durduğu yer end dediği ise takip edeceği karakterin pozisonu time.time'da gideceğiz hız gibi düşün.
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#3
3D 'de Vector3.MoveTowards ile yapılıyor ama 2D de bu veya bunun çalışan alternatifi var mi arastirabilirsin
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi