Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AA oyunu top bugu.
#1
@TheTudors'un videosunu paylaşmış olduğu AA oyun yapımı serisinde 3. dersteyim . 

Yazdığım kodlar çalışıyor ancak eksik , topun durması gerekirken büyük topun içinden geçip gidiyor. 

Kod penceresindeki kodlar aynen şu şekilde ; 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class Circle_Cont : MonoBehaviour {


    public Transform Orjin;
    LineRenderer line_Renderer;
    bool Degdimi = false;
    public GameObject MainCircle;

// Use this for initialization
void Start () {

        



}

// Update is called once per frame
void Update () {

        if (Degdimi)
        {

        }
        else
        {
            this.gameObject.transform.Translate(new Vector2(0, 2 * Time.deltaTime));
        }






    }
      

    public void Draw_Line()
    {
        line_Renderer = this.gameObject.GetComponent<LineRenderer>();
        line_Renderer.SetPosition(1, Orjin.position);
        line_Renderer.SetPosition(0, this.gameObject.transform.position);
        line_Renderer.SetWidth(0.1f, 0.1f);

    }
     
    void OnTriggerEnter2D(Collider2D nesne)
    {
        
        if (nesne.gameObject.tag == "Main_Circle")
        {
            Degdimi = true;
           
        }



    }


}
  Cevapla
#2
Nesneye eklediğin collider'ın 2D collider olduğundan emin ol ve Trigger'ın işaretli olduğundan emin ol ayrıca büyük topta da collider olması gerekiyor onuda kontrol et.
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#3
Nesneye eklediğim Colliderde sıkıntj olabilid ancak olduğunu sanmıyorum . Kodlarda herhangi bir hata var mı ?
  Cevapla
#4
(31-07-2018, Saat: 00:14)BerkayAksoylu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Nesneye eklediğim Colliderde sıkıntj olabilid ancak olduğunu sanmıyorum . Kodlarda herhangi bir hata var mı ?

Gördüğüm kadarıyla gözükmüyor fakat collider üzerinden debug ile benim derste yaptığım gibi kontrol ederek anlayabilirsiniz.
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#5
İlgilendiğin için sağol , yarın deneyip sonucu burdan yazacağım.
  Cevapla
#6
(31-07-2018, Saat: 00:21)BerkayAksoylu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!İlgilendiğin için sağol , yarın deneyip sonucu burdan yazacağım.

Rica ederim ne demek dersleri hızlıca tekrar izleyip üzerinden de geçebilirsin bu arada projeyi tekrar uploadladım konu üzerinden de ulaşıp o şekilde de kontrol edebilirsin.
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi