Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ADMOB ve BUILD Sonrası Oyundan Atma
#1
Sad 
Merhabalar,

Unity içerisinde oynayabildiğim oyunu build edip aynı şekilde oynayabiliyordum. Admob ile banner için script oluşturdum ve 1. Levelda test için konumlandırdım ancak oyunumu tekrar build etiğimde nezaman 1. Levela başlamak istesem oyun beni atıyor ve kapanıyor. Admob öncesi levela giriş yapabiliyordum hatta şuan level dışında oyunun diğer işlemlerinide buildde kullanabiliyorum sebebi ne olabilir acaba. Not: Scripti leveldan kaldırıp build ettiğimde tekrardan giriş yapabiliyorum. Script ise klasik her forumda görebileceğiniz banner scripti. Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler

using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

using GoogleMobileAds;

using GoogleMobileAds.Api;

using System;

using UnityEngine.UI;



public class Admob_Manager : MonoBehaviour

{

    public string Rewarded_ID;

    public Text Log; 



    RewardBasedVideoAd rewardBasedVideo;



    void Start()

    {

        rewardBasedVideo = RewardBasedVideoAd.Instance;



        // RewardBasedVideoAd is a singleton, so handlers should only be registered once.

        this.rewardBasedVideo.OnAdLoaded += this.HandleRewardBasedVideoLoaded;

        this.rewardBasedVideo.OnAdFailedToLoad += this.HandleRewardBasedVideoFailedToLoad;

        this.rewardBasedVideo.OnAdOpening += this.HandleRewardBasedVideoOpened;

        this.rewardBasedVideo.OnAdStarted += this.HandleRewardBasedVideoStarted;

        this.rewardBasedVideo.OnAdRewarded += this.HandleRewardBasedVideoRewarded;

        this.rewardBasedVideo.OnAdClosed += this.HandleRewardBasedVideoClosed;

        this.rewardBasedVideo.OnAdLeavingApplication += this.HandleRewardBasedVideoLeftApplication;

    }



    

    void Update()

    {

        

    }



    private AdRequest CreateAdRequest()

    {

        return new AdRequest.Builder()

            //.AddTestDevice(AdRequest.TestDeviceSimulator)

            //.AddTestDevice("0123456789ABCDEF0123456789ABCDEF")

            //.AddKeyword("game")

            //.SetGender(Gender.Male)

            //.SetBirthday(new DateTime(1985, 1, 1))

            //.TagForChildDirectedTreatment(false)

            //.AddExtra("color_bg", "9B30FF")

            .Build();

    }



    public void RequestRewardBasedVideo()

    {

#if UNITY_EDITOR

        string adUnitId = "unused";

#elif UNITY_ANDROID

        string adUnitId = Rewarded_ID;

#elif UNITY_IPHONE

        string adUnitId = Rewarded_ID;

#else

        string adUnitId = "unexpected_platform";

#endif



        this.rewardBasedVideo.LoadAd(this.CreateAdRequest(), adUnitId);

    }



    public void ShowRewardBasedVideo()

    {

        if (rewardBasedVideo.IsLoaded())

        {

            rewardBasedVideo.Show();

        }

        else

        {

            Log.text += "Yüklenemedi.\n";

        }

    }



    #region RewardBasedVideo callback handlers



    public void HandleRewardBasedVideoLoaded(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Yüklendi.\n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoFailedToLoad(object sender, AdFailedToLoadEventArgs args)

    {

        Log.text += "Yüklenemedi.\n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoOpened(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Açıldı.\n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoStarted(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Başladı. \n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoClosed(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Kapatıldı.\n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoRewarded(object sender, Reward args)

    {

        string type = args.Type;

        double amount = args.Amount;

        Log.text += "Ödül : " + type + "-" + amount + "\n" ;

    }



    public void HandleRewardBasedVideoLeftApplication(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Yüklenemedi.\n";

    }



    #endregion
}
  Cevapla
#2
manifest dosyasındaki bilgileri, id vs düzenledikten sonra resolve etmelisin.

admobun son sürümünde reklam eklemeyi yapamamıştım. 3.15 sürümünde yaptım aşağıdaki eleman iyi anlatıyor Smile

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Photo Build || IL2CPP_CodeGenAndCompile Error || Lütfen Yardım Ediniz umutsarac 1 73 15-04-2021, Saat: 09:33
Son Yorum: Eyelay
  WebGL Video Player Ve Build ulusoyexe 0 102 13-02-2021, Saat: 21:17
Son Yorum: ulusoyexe
  Unity Rcc ve Admob sorunu adgames 0 170 23-01-2021, Saat: 21:12
Son Yorum: adgames
  Unity içerisinde çalışan fonksiyon Build edince çalışmıyor bthnsanat 2 396 23-12-2020, Saat: 12:50
Son Yorum: mtat0640
  Admob un Reklam sınırlaması Yunus 0 326 28-09-2020, Saat: 21:37
Son Yorum: Yunus

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi