Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Android İçin Unity Özellikleri ve İstenilen Performansın Yakalanması
#1
Splash screen ayarlaması yapılabiliyor
Android cihazlarda oyun açılırken giriş ekranında çıkan ve sizlerinde özelleştirebileceği alan , ekran.
Ayrıntılı bakmak için Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! .

Sorun giderme ve bug rapor etme
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!rehberi size oyununuzdaki bugları hızlı bir şekilde bulmanıza yardım eder. Kılavuza danıştıktan sonra sorunun Unity tarafından kaynaklandığından şüpheleniyorsanız Unity hata raporlama kurallarına uyarak bir hata raporu sunabilirsiniz.
Detaylara bakmak için Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! .

Texture sıkıştırma
ETC , android için standart texture sıkıştırma formatıdır.
ETC1 tüm geçerli android cihazlarda desteklenmekte , ancak alfa channel ‘ ı olan textureleri desteklememektedir. ETC2, OpenGL ES 3.0’ı destekleyen tüm Android cihazlarda desteklenir. RGB textureler için gelişmiş kalite sağlar ayrıca bir alfa channel’ı olan textureleri de destekler.
Varsayılan olarak , Unity RGB textureleri sıkıştırmak için ETC1 ve RGBA textureler içinse ETC2 formatını kullanır. Eğer bir android cihazda ETC2 desteklenmiyorsa, bu sıkıştırılmış texture oyun çalışırken tekrardan eski haline dönüştürülür ve sıkıştırılmadan kullanılır. Bu kullanılan hafızayı etkiler, ve ayrıca renderleme hızını etki eder.
DXT, PVRTC, ATC, ve ASTC bunları hepsi bir alpha channelı(bump map , height map gibi özellikler ekran kartının yükünü hafifletmek için texture yöntemleri) olan texture destekler.Bu formatlar ayrıca yüksek sıkıştırma oranlarını ve/veya daha iyi resim kalitesini destekler , ama onlar sadece Android cihazların alt kümelerini ( androidten kopmuş , çıkmış ) desteklemektedir.
Bu formatların her biri için ayrı Android dağıtım arşivleri (.apk) oluşturmak ve Android Market’in filtreleme sisteminin farklı cihazlar için doğru arşivleri seçmesine izin vermek mümkündür.

Movie playback
Film textureleri Android ‘te desteklenmemektedir ,ancak tam tam ekran yayınlamasında çeşitli script yazımlarıyla desteklenmesi sağlanmaktadır.
Desteklenen formatlar ve scripting API için ,  Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! veya Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! danışabilirsiniz.
  Cevapla
#2
Hocam merhabalar. Ben yeni başlamış bir geliştiriciyim. Ilk oyunumu test amaçlı build ederken performans farkını test etmek için Texture Compression'ı ETC2(GLES3.0) olarak değiştirdim. Uygulama telefonumda çalışmadı daha sonra tekrar Don't Override seçeneğini seçsem de uygulama çalışmıyor. Sebebi nedir? Nasıl düzeltebilirim.
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi