Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Batches değeri ?
#1
Arkadaşlar optimisazsyon için bir mobil oyunda en fazla kaç batches olmalı.
  Cevapla
#2
Bunun cevabını bilmiyorum ama aşağıdaki linkte faydalı olabilecek optimizasyon önerileri verilmiş.

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
  Cevapla
#3
(01-06-2020, Saat: 15:37)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Bunun cevabını bilmiyorum ama aşağıdaki linkte faydalı olabilecek optimizasyon önerileri verilmiş.

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Anladım teşekkürler buna daha önceden bakmıştım. Oyunum androidtte geliştiriyorum batches şu an 700 ile 320 arasında bunun telefonları zorlamaması için batches önerisini bekliyorum arkadaşlardan.
  Cevapla
#4
(01-06-2020, Saat: 19:07)gc1dcc2 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(01-06-2020, Saat: 15:37)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Bunun cevabını bilmiyorum ama aşağıdaki linkte faydalı olabilecek optimizasyon önerileri verilmiş.

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Anladım teşekkürler buna daha önceden bakmıştım. Oyunum androidtte geliştiriyorum batches şu an 700 ile 320 arasında bunun telefonları zorlamaması için batches önerisini bekliyorum arkadaşlardan.

Instantiate çok kullanıyor musun oyunda?
  Cevapla
#5
[attachment=85 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:mtat0640 pid='2969' dateline='1591038107']
(01-06-2020, Saat: 19:07)gc1dcc2 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Anladım teşekkürler buna daha önceden bakmıştım. Oyunum androidtte geliştiriyorum batches şu an 700 ile 320 arasında bunun telefonları zorlamaması için batches önerisini bekliyorum arkadaşlardan.

Instantiate çok kullanıyor musun oyunda?

   


Daha script yazmadım her şey static ve ultra ayarlardayım. Motion bluru kapatınca batches 500 düştü sizce böyle bir sahneye normal değilmi ?
  Cevapla
#6
500 bana mobil için biraz fazla gibi geldi. Geliştirdiğim mobil oyunlarda genelde 100'den aşağıda tutmaya çalışırım hep batch sayısını. Build settings'ten dynamic batching açmayı deneyebilirsin. Onun dışında texture'ları atlas'lamayı da denemelisin. 500 batch mobili çok yorabilir.
  Cevapla
#7
(03-06-2020, Saat: 03:27)eraydertsiz Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!500 bana mobil için biraz fazla gibi geldi. Geliştirdiğim mobil oyunlarda genelde 100'den aşağıda tutmaya çalışırım hep batch sayısını. Build settings'ten dynamic batching açmayı deneyebilirsin. Onun dışında texture'ları atlas'lamayı da denemelisin. 500 batch mobili çok yorabilir.

Oyundan oyuna göre değişir diye düşünüyorum çünkü bu yaptığım mobil oyun grafikleri ultrada ve post processing bulunuyor. Texture'ları atlas'lamak bu değeri sizce kaça düşürür ve bunu nasıl yapabilrim ? 500 Batch cihazı kastırırmı ? Bir huawei p20 lite telefonda mesela. Her cihaz içinde içerisine ayarlar kısmından ultra lowdan ultraya kadar grafik seçeneği olucak.
  Cevapla
#8
(03-06-2020, Saat: 16:05)gc1dcc2 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(03-06-2020, Saat: 03:27)eraydertsiz Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!500 bana mobil için biraz fazla gibi geldi. Geliştirdiğim mobil oyunlarda genelde 100'den aşağıda tutmaya çalışırım hep batch sayısını. Build settings'ten dynamic batching açmayı deneyebilirsin. Onun dışında texture'ları atlas'lamayı da denemelisin. 500 batch mobili çok yorabilir.

Oyundan oyuna göre değişir diye düşünüyorum çünkü bu yaptığım mobil oyun grafikleri ultrada ve post processing bulunuyor. Texture'ları atlas'lamak bu değeri sizce kaça düşürür ve bunu nasıl yapabilrim ? 500 Batch cihazı kastırırmı ? Bir huawei p20 lite telefonda mesela. Her cihaz içinde içerisine ayarlar kısmından ultra lowdan ultraya kadar grafik seçeneği olucak.

Kasıp kasmadığını görmek için telefona build alıp denemen lazım. 

Kullandığın materyaller ve shader'lar da önemli. Standard shader yerine vertex shader ya da diffuse kullanırsan mobil için daha iyi olabilir. 

Tris sayısı da etkiliyor performansı. Olabildiğince düşük tutmaya çalış modellerin detaylarını.

Atlaslamak baya düşürüyor batch'i. Örneğin bir iskambil oyunu yaptığını düşün. 52 farklı kağıt texture'ını atlaslayıp tek texture'a alırsan batch sayın 52'den 1'e düşebilir. Bakmadım internette anlatımı var mı diye ama ararsan bulabilirsin.
  Cevapla
#9
(04-06-2020, Saat: 01:13)eraydertsiz Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(03-06-2020, Saat: 16:05)gc1dcc2 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Oyundan oyuna göre değişir diye düşünüyorum çünkü bu yaptığım mobil oyun grafikleri ultrada ve post processing bulunuyor. Texture'ları atlas'lamak bu değeri sizce kaça düşürür ve bunu nasıl yapabilrim ? 500 Batch cihazı kastırırmı ? Bir huawei p20 lite telefonda mesela. Her cihaz içinde içerisine ayarlar kısmından ultra lowdan ultraya kadar grafik seçeneği olucak.

Kasıp kasmadığını görmek için telefona build alıp denemen lazım. 

Kullandığın materyaller ve shader'lar da önemli. Standard shader yerine vertex shader ya da diffuse kullanırsan mobil için daha iyi olabilir. 

Tris sayısı da etkiliyor performansı. Olabildiğince düşük tutmaya çalış modellerin detaylarını.

Atlaslamak baya düşürüyor batch'i. Örneğin bir iskambil oyunu yaptığını düşün. 52 farklı kağıt texture'ını atlaslayıp tek texture'a alırsan batch sayın 52'den 1'e düşebilir. Bakmadım internette anlatımı var mı diye ama ararsan bulabilirsin.
Anladım çok teşekkür ederim size birde atlaslayıp tekrardan değerleri buraya atacağım. Çok iyi bir bilgi oldu benim için. Smile
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İnt Değeri ile Resmin İçini Doldurma Procyus 6 1,426 16-02-2019, Saat: 23:17
Son Yorum: sorumsuzkedi

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi