Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Component içindeki parametreye ulaşmak
#1
Gerkese merhaba 2d animasyonlarini deniyorum şuan ve anladigim kadari ile animasyonlari ayarliyoruz daha sonra parametreler olusturuyoruz ve onlari saglayip saglamamasina göre bu animasyonlar arasinda gecis yapiyor ama ben c# da o parametreye nasil baglanicam ?? Walk diye bir parametre olusturdum bool ve 
 Public Animator anim;
anim=getcomponent<Animator>();
Dedigimde ona baglanmis olmuyormu ve bunu dedikten sonra
anim.parameters.walk=true; 
Seklinde oynama yapamuyormuyum ? Yani yapamiyorum nasil yapicam  Big Grin  telefobdan yazdim yazim hatalari olabilir anlarsiniz yanlis yazdiysam sanirim  Rolleyes
  Cevapla
#2
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Aşağıdaki örnekte nasıl o parametrelere ulaşıp , manipüle edebileceğine dair örnek bir kod parçası bulunuyor.

PHP Kod:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
SimplePlayer MonoBehaviour {
 
   
    Animator animator
;
 
   
    
// Use this for initialization
 
   void Start () {
 
       animator GetComponent<Animator>();
 
   }
 
   
    
// Update is called once per frame
 
   void Update () {
 
       float h Input.GetAxis("Horizontal");
 
       float v Input.GetAxis("Vertical");
 
       bool fire Input.GetButtonDown("Fire1");

 
       animator.SetFloat("Forward",v);
 
       animator.SetFloat("Strafe",h);
 
       animator.SetBool("Fire"fire);
 
   }

 
   void OnCollisionEnter(Collision col) {
 
       if (col.gameObject.CompareTag("Enemy"))
 
       {
 
           animator.SetTrigger("Die");
 
       }
 
   }


Parametrelerine ulaşmak istediğin Animator Controller'a ulaştıktan sonra yapman gereken bu animator içindeki fonksiyonları :
-SetBool
-SetFloat
-SetTrigger

kullanmak.Bunların kullanımı da yukarıda da gösterdikleri gibi animator.SetBool("walk", true) şeklinde yapılabiliyor.
|| Az olan çoğun ispatıdır ||
  Cevapla
#3
(01-04-2018, Saat: 19:09)undefined Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Aşağıdaki örnekte nasıl o parametrelere ulaşıp , manipüle edebileceğine dair örnek bir kod parçası bulunuyor.

PHP Kod:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
SimplePlayer MonoBehaviour {
 
   
    Animator animator
;
 
   
    
// Use this for initialization
 
   void Start () {
 
       animator GetComponent<Animator>();
 
   }
 
   
    
// Update is called once per frame
 
   void Update () {
 
       float h Input.GetAxis("Horizontal");
 
       float v Input.GetAxis("Vertical");
 
       bool fire Input.GetButtonDown("Fire1");

 
       animator.SetFloat("Forward",v);
 
       animator.SetFloat("Strafe",h);
 
       animator.SetBool("Fire"fire);
 
   }

 
   void OnCollisionEnter(Collision col) {
 
       if (col.gameObject.CompareTag("Enemy"))
 
       {
 
           animator.SetTrigger("Die");
 
       }
 
   }


Parametrelerine ulaşmak istediğin Animator Controller'a ulaştıktan sonra yapman gereken bu animator içindeki fonksiyonları :
-SetBool
-SetFloat
-SetTrigger

kullanmak.Bunların kullanımı da yukarıda da gösterdikleri gibi animator.SetBool("walk", true) şeklinde yapılabiliyor.
çok teşekkür ediyorum hem bilgilendirici hemde hızlı cevabınız için anladım tekrar tekrar teşekkürler.
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi