Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Component içindeki parametreye ulaşmak
#1
Gerkese merhaba 2d animasyonlarini deniyorum şuan ve anladigim kadari ile animasyonlari ayarliyoruz daha sonra parametreler olusturuyoruz ve onlari saglayip saglamamasina göre bu animasyonlar arasinda gecis yapiyor ama ben c# da o parametreye nasil baglanicam ?? Walk diye bir parametre olusturdum bool ve 
 Public Animator anim;
anim=getcomponent<Animator>();
Dedigimde ona baglanmis olmuyormu ve bunu dedikten sonra
anim.parameters.walk=true; 
Seklinde oynama yapamuyormuyum ? Yani yapamiyorum nasil yapicam  Big Grin  telefobdan yazdim yazim hatalari olabilir anlarsiniz yanlis yazdiysam sanirim  Rolleyes
  Cevapla
#2
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Aşağıdaki örnekte nasıl o parametrelere ulaşıp , manipüle edebileceğine dair örnek bir kod parçası bulunuyor.

PHP Kod:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
SimplePlayer MonoBehaviour {
 
   
    Animator animator
;
 
   
    
// Use this for initialization
 
   void Start () {
 
       animator GetComponent<Animator>();
 
   }
 
   
    
// Update is called once per frame
 
   void Update () {
 
       float h Input.GetAxis("Horizontal");
 
       float v Input.GetAxis("Vertical");
 
       bool fire Input.GetButtonDown("Fire1");

 
       animator.SetFloat("Forward",v);
 
       animator.SetFloat("Strafe",h);
 
       animator.SetBool("Fire"fire);
 
   }

 
   void OnCollisionEnter(Collision col) {
 
       if (col.gameObject.CompareTag("Enemy"))
 
       {
 
           animator.SetTrigger("Die");
 
       }
 
   }


Parametrelerine ulaşmak istediğin Animator Controller'a ulaştıktan sonra yapman gereken bu animator içindeki fonksiyonları :
-SetBool
-SetFloat
-SetTrigger

kullanmak.Bunların kullanımı da yukarıda da gösterdikleri gibi animator.SetBool("walk", true) şeklinde yapılabiliyor.
|| Az olan çoğun ispatıdır ||
  Cevapla
#3
(01-04-2018, Saat: 19:09)undefined Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Aşağıdaki örnekte nasıl o parametrelere ulaşıp , manipüle edebileceğine dair örnek bir kod parçası bulunuyor.

PHP Kod:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
SimplePlayer MonoBehaviour {
 
   
    Animator animator
;
 
   
    
// Use this for initialization
 
   void Start () {
 
       animator GetComponent<Animator>();
 
   }
 
   
    
// Update is called once per frame
 
   void Update () {
 
       float h Input.GetAxis("Horizontal");
 
       float v Input.GetAxis("Vertical");
 
       bool fire Input.GetButtonDown("Fire1");

 
       animator.SetFloat("Forward",v);
 
       animator.SetFloat("Strafe",h);
 
       animator.SetBool("Fire"fire);
 
   }

 
   void OnCollisionEnter(Collision col) {
 
       if (col.gameObject.CompareTag("Enemy"))
 
       {
 
           animator.SetTrigger("Die");
 
       }
 
   }


Parametrelerine ulaşmak istediğin Animator Controller'a ulaştıktan sonra yapman gereken bu animator içindeki fonksiyonları :
-SetBool
-SetFloat
-SetTrigger

kullanmak.Bunların kullanımı da yukarıda da gösterdikleri gibi animator.SetBool("walk", true) şeklinde yapılabiliyor.
çok teşekkür ediyorum hem bilgilendirici hemde hızlı cevabınız için anladım tekrar tekrar teşekkürler.
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Scriptden scriptdeki değişkene ulaşmak KaanCK 1 427 25-07-2020, Saat: 10:31
Son Yorum: Eyelay

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi