Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En iyi video reklam Firması
#1
Merhaba arkadaşlar 100kdan fazla aktif kullanıcım günlük video izle altın kazam sistemi 10k dan fazla kullanılıyor. Ancak unity ads ile 20 usd civarında kazanıyorum
Adcolony gibi reklam firmaları var onlarda kazançlar nasıldır bilgisi olan var mı?
  Cevapla
#2
gunde 10 bın kullanıcı tarafından zıyaret edilen bu uygulama neymıs merak ettım

soyle de belkı 10001 olur Smile
resim
  Cevapla
#3
Admob'un kazançları iyi bence ben çok verim alıyordum şahsen onu kullanabilirsin orada zaten ödüllü reklam için bir çok yere teklif atabiliyorsun.
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#4
(29-05-2017, Saat: 00:11)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Admob'un kazançları iyi bence ben çok verim alıyordum şahsen onu kullanabilirsin orada zaten ödüllü reklam için bir çok yere teklif atabiliyorsun.

Ödüllü reklam için nasıl bi kod gerekiyo. Video için geçiş reklamı kodunu kullanabiliyor muyuz? Yoksa ayrı bi kodu var ödül reklamlarının

(29-05-2017, Saat: 23:55)umuro Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(29-05-2017, Saat: 00:11)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Admob'un kazançları iyi bence ben çok verim alıyordum şahsen onu kullanabilirsin orada zaten ödüllü reklam için bir çok yere teklif atabiliyorsun.

Ödüllü reklam için nasıl bi kod gerekiyo. Video için geçiş reklamı kodunu kullanabiliyor muyuz? Yoksa ayrı bi kodu var ödül reklamlarının
  Cevapla
#5
(29-05-2017, Saat: 23:55)umuro Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(29-05-2017, Saat: 00:11)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Admob'un kazançları iyi bence ben çok verim alıyordum şahsen onu kullanabilirsin orada zaten ödüllü reklam için bir çok yere teklif atabiliyorsun.

Ödüllü reklam için nasıl bi kod gerekiyo. Video için geçiş reklamı kodunu kullanabiliyor muyuz? Yoksa ayrı bi kodu var ödül reklamlarının

(29-05-2017, Saat: 23:55)umuro Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Ödüllü reklam için nasıl bi kod gerekiyo. Video için geçiş reklamı kodunu kullanabiliyor muyuz? Yoksa ayrı bi kodu var ödül reklamlarının

Unity ads 'de falan sample'ı var zaten ama ayrı bir kodu var tabi ki verdiğin ödülü falan geriye döndürmesi için ayarlaman gerekiyor unity ads'de güzel bir sample 'ı var oradan bakabilirsin.
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#6
(28-05-2017, Saat: 17:16)debrandr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!gunde 10 bın kullanıcı tarafından zıyaret edilen bu uygulama neymıs merak ettım

soyle de belkı 10001 olur Smile


Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
  Cevapla
#7
(01-06-2017, Saat: 19:11)umuro Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(28-05-2017, Saat: 17:16)debrandr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!gunde 10 bın kullanıcı tarafından zıyaret edilen bu uygulama neymıs merak ettım

soyle de belkı 10001 olur Smile


Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

Oyununu oynamıştım fena değildi biraz içerik olarak eksik gibime gelmişti sadece eline sağlık Smile
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation unity reklam çıkmama sorunu blackiron 3 94 09-08-2019, Saat: 10:21
Son Yorum: Eyelay
Sad AdMob Reklam hata yardim MaKsiMuS 6 557 03-08-2019, Saat: 18:21
Son Yorum: blackiron
Exclamation unity reklam çıkmama sorunu blackiron 1 58 02-08-2019, Saat: 13:36
Son Yorum: karacanstudios
  Reklam Ekleyince Oyun Açılmıyor Procyus 4 112 31-07-2019, Saat: 02:01
Son Yorum: berkucmaz
  Unity için C# kitap/video dersleri Enesk001 2 208 20-03-2019, Saat: 16:16
Son Yorum: Enesk001

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi