Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
getcomponent hatası
#1
Öncelikle kodlama vs. hiç bir bilgim yok sağdan soldan öğrenerek yapmaya çalışıyorum fakat ''Statik olmayan alanı yöntemi veya özelliği için nesne başvurusu gerekiyor'' hatasında takıldım (GetComponent) çözemiyorum yardımcı olabilir misiniz?


Kodlama aşağıdaki gibi.

private Rigidbody2D rb2d;
    private Animator anim;

    public float hiz = 30f;
    public float ziplamaGucu = 200f;

    // Start is called before the first frame update
    void Start()  {
        rb2d = GameObject.GetComponent<Rigidbody2D>();
        anim = GameObject.GetComponent<Animator>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update() {
        
    }

    private void FixedUpdate()
    {
        float h = Input.GetAxis("Horizontal");

        rb2d.AddForce(Vector2.right * hiz * h);
    }
}
  Cevapla
#2
Gameobject.Getcomponet kullanımı yanliş 
Bu scripti karakterinize atıyorsanız direk Getcompent diyebilirsiniz yada tanımladığınız bir Gameobjecten seçebilirsiniz 
public Gameobject obje;

obje.GetComponent gibi
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unity 2d silah mouse takip sistemi hatası onurbilgin1104 0 68 21-03-2021, Saat: 21:15
Son Yorum: onurbilgin1104
  Visual Studio hatası nacinur 0 89 03-02-2021, Saat: 11:45
Son Yorum: nacinur
  NullReferenceException: Object reference not set to an instance (GameManager Hatası) Kromozom1 2 339 16-11-2020, Saat: 12:51
Son Yorum: Kromozom1
Exclamation CS1061 Hatası ihsanclk 2 326 15-10-2020, Saat: 12:42
Son Yorum: ihsanclk
  build hatası minor 1 540 14-05-2020, Saat: 18:53
Son Yorum: Outlier

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi