Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
getcomponent hatası
#1
Öncelikle kodlama vs. hiç bir bilgim yok sağdan soldan öğrenerek yapmaya çalışıyorum fakat ''Statik olmayan alanı yöntemi veya özelliği için nesne başvurusu gerekiyor'' hatasında takıldım (GetComponent) çözemiyorum yardımcı olabilir misiniz?


Kodlama aşağıdaki gibi.

private Rigidbody2D rb2d;
    private Animator anim;

    public float hiz = 30f;
    public float ziplamaGucu = 200f;

    // Start is called before the first frame update
    void Start()  {
        rb2d = GameObject.GetComponent<Rigidbody2D>();
        anim = GameObject.GetComponent<Animator>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update() {
        
    }

    private void FixedUpdate()
    {
        float h = Input.GetAxis("Horizontal");

        rb2d.AddForce(Vector2.right * hiz * h);
    }
}
  Cevapla
#2
Gameobject.Getcomponet kullanımı yanliş 
Bu scripti karakterinize atıyorsanız direk Getcompent diyebilirsiniz yada tanımladığınız bir Gameobjecten seçebilirsiniz 
public Gameobject obje;

obje.GetComponent gibi
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation CS1061 Hatası ihsanclk 2 57 15-10-2020, Saat: 12:42
Son Yorum: ihsanclk
  build hatası minor 1 376 14-05-2020, Saat: 18:53
Son Yorum: Outlier
  NullReferenceException Hatası Dovahkiin 1 410 15-04-2020, Saat: 21:09
Son Yorum: Dovahkiin
  Unity 3d bug reporter hatası sessizbyu 0 283 13-04-2020, Saat: 23:53
Son Yorum: sessizbyu
  YANLIŞ İMZA HATASI gc1dcc2 4 1,445 16-02-2020, Saat: 14:15
Son Yorum: gc1dcc2

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi