Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
getcomponent hatası
#1
Öncelikle kodlama vs. hiç bir bilgim yok sağdan soldan öğrenerek yapmaya çalışıyorum fakat ''Statik olmayan alanı yöntemi veya özelliği için nesne başvurusu gerekiyor'' hatasında takıldım (GetComponent) çözemiyorum yardımcı olabilir misiniz?


Kodlama aşağıdaki gibi.

private Rigidbody2D rb2d;
    private Animator anim;

    public float hiz = 30f;
    public float ziplamaGucu = 200f;

    // Start is called before the first frame update
    void Start()  {
        rb2d = GameObject.GetComponent<Rigidbody2D>();
        anim = GameObject.GetComponent<Animator>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update() {
        
    }

    private void FixedUpdate()
    {
        float h = Input.GetAxis("Horizontal");

        rb2d.AddForce(Vector2.right * hiz * h);
    }
}
  Cevapla
#2
Gameobject.Getcomponet kullanımı yanliş 
Bu scripti karakterinize atıyorsanız direk Getcompent diyebilirsiniz yada tanımladığınız bir Gameobjecten seçebilirsiniz 
public Gameobject obje;

obje.GetComponent gibi
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unity ParticleRenderer hatası kingcoder 0 73 12-07-2019, Saat: 12:56
Son Yorum: kingcoder
  Ekran Karıncalanma Hatası sercan.aydemir 0 91 03-06-2019, Saat: 22:43
Son Yorum: sercan.aydemir
  unity hatası deaderuly 1 139 30-04-2019, Saat: 16:57
Son Yorum: abayir41
Exclamation PlayStore yükleme hatası.. Acil Yardım ulusoy.exe 9 765 20-11-2018, Saat: 02:07
Son Yorum: mtat0640
  Xcode valide hatasi BaySKaT 2 421 16-08-2018, Saat: 20:52
Son Yorum: BaySKaT

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi