Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Health Bar'ında farklı değerlerle çalışmak
#1
Merhabalar herkese, 
Çalıştığım projede farklı karakterler var ve her birinin canı farklı değerdeler. Hepsi aynı anda görünüyorlar. Örnek veriyorum birinin canı 100, diğeri 130, 150, 200 vs. Bense ekranda bar çubuğunun uzunluğunun hepsinin aynı uzunlukta görünmesine ihtiyacım var biri uzun biri kısa değil. Bunun için nasıl bir matematik yapabilirim sizce?
  Cevapla
#2
Demek istediğini pek anlamadım

Sen şimdi 100 130 14 vs. Bunları yanyana koyunca aynı uzunluktamı görünsün istiyorsun yoksa taa 500 metre ötedeki bar çubuğu ile 1 metre uzaktaki bar cubuğu aynı uzunluktamı olsun

Eğer isteğin ilki gibiyse bar çubuğunu slider yapıyorsan max value değerini canı kadar yaparsan olması lazım sistem otomatik oranlıyor zaten 

Fakat isteğin 2. Durum ise yorumda belirtiniz
  Cevapla
#3
(08-05-2019, Saat: 22:53)abayir41 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Demek istediğini pek anlamadım

Sen şimdi 100 130 14 vs. Bunları yanyana koyunca aynı uzunluktamı görünsün istiyorsun yoksa taa 500 metre ötedeki bar çubuğu ile 1 metre uzaktaki bar cubuğu aynı uzunluktamı olsun

Eğer isteğin ilki gibiyse bar çubuğunu slider yapıyorsan max value değerini canı kadar yaparsan olması lazım sistem otomatik oranlıyor zaten 

Fakat isteğin 2. Durum ise yorumda belirtiniz

Slider ile yapmak aklıma gelmemişti teşekkürler aradığım oydu. Cehalet farklı çözüme ulaştırdı Big Grin

Bense image ile yaptım. Can değerini width'e girdim, scale ilede boy oranlarını kısatıp uzattım oturdum deftere kaleme boğuldum buldum Smile

sayının, yarısı ile yüzde birinin çarpımından çıkan sonuca bölümü istediğim scale değerini verdi. Hangi değer girilirse girilsin uzunluk sabit
rect.localScale = new Vector2 (playerCan / ((playerCan / 2) * (playerCan / 100)),  1);
  Cevapla
#4
(09-05-2019, Saat: 11:11)Eyelay Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(08-05-2019, Saat: 22:53)abayir41 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Demek istediğini pek anlamadım

Sen şimdi 100 130 14 vs. Bunları yanyana koyunca aynı uzunluktamı görünsün istiyorsun yoksa taa 500 metre ötedeki bar çubuğu ile 1 metre uzaktaki bar cubuğu aynı uzunluktamı olsun

Eğer isteğin ilki gibiyse bar çubuğunu slider yapıyorsan max value değerini canı kadar yaparsan olması lazım sistem otomatik oranlıyor zaten 

Fakat isteğin 2. Durum ise yorumda belirtiniz

Slider ile yapmak aklıma gelmemişti teşekkürler aradığım oydu. Cehalet farklı çözüme ulaştırdı Big Grin

Bense image ile yaptım. Can değerini width'e girdim, scale ilede boy oranlarını kısatıp uzattım oturdum deftere kaleme boğuldum buldum Smile

sayının, yarısı ile yüzde birinin çarpımından çıkan sonuca bölümü istediğim scale değerini verdi. Hangi değer girilirse girilsin uzunluk sabit
rect.localScale = new Vector2 (playerCan / ((playerCan / 2) * (playerCan / 100)),  1);

Hocam helal olsun ben Ui konusunda bu kadar maharetli değilim sizinkide çok mantıklı
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi