Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
klonlama mantığı
#1
instantiate ettiğimiz bir objeyi daha sonrasında üzerinde işlem yapmak üzere bir gameobject cinsinden değişkene atama sebebimiz anlamış değilim. neden direkt zaten aldığımız obje üzerinden işlem yapamıyoruz da bir değişkene atma ihtiyacı duyuyoruz?
  Cevapla
#2
Zaten aldığın obje üzerinden işlem yapabilirsin ancak bu işlem en fazla 1 satır ile sınırlıdır, örnek:
Kod:
Instantiate(...).gameObject.SetActive(false);
Eğer birden fazla işlem yapmak istiyorsan oluşturduğun objeye bir daha ulaşmak için bir değişkene ataman gerekiyor, şu şekilde yaparsan iki farklı objenin farklı değerlerini değiştirmiş olursun:
Kod:
Instantiate(...).gameObject.SetActive(false); //Bu oluşturduğumuz objeyi kapattık
Instantiate(...).gameObject.AddComponent(RigidBody); //Bu oluşturduğumuz objeye rigidbody ekledik
2 yeni obje değil de kapattığım objeye RigidBody eklemek için oluşturduğum objeye tekrar ulaşabilmem gerekiyor. Bu yüzden geçici olarak bir değişkene atıyoruz.
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
resim
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question Bumerang mantığı myster1us 2 427 16-07-2020, Saat: 10:48
Son Yorum: Eyelay

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi