Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Objeler arası senkronizasyon sağlamak
#1
Selamlar herkese,
Projemde şöyle bir şey yapıyorum. 5 farklı script dosyasından int bir değer alıyorum.
Bu değerler update'te çalışıyor ve sürekli birbirlerinden bağımsız değişiyorlar.
Bu 5 sayının 5'i de bazen eşitlenebiliyorlar. 

Aşağıdaki gibi bir betik yazdım ama çok mantıklı olmadı farklı bug'lara sebep oluyor. Başka algoritma yapılabilir mi?

Kod:
void Update ()
{
   if (script1.sayi==script2.sayi &&
       script2.sayi==script3.sayi &&
       script3.sayi==script4.sayi &&
       script4.sayi==script5.sayi)
   {
       print("esitlendi");
   }
}
  Cevapla
#2
Kod:
Script[] scripts; // scriptlerini buraya atcan


void Update (){
int ilksayi = scripts[0].sayi;


for (int i = 1; i < scripts.Lenght; i++){


if(scrpits[i] != ilksayi) // farkliysa durur
break;


if(i == scripts.Lenght - 1) // hiç farklı cıkmadıysa ve sondaysa komutu gerceklestir
print("Eşitlendi");


}
}
  Cevapla
#3
@abayir41 Yorum için teşekkürler.

Script[] türünü tanımlayamıyorum ekstra bir kütüphane kullanmak gerekiyor mu?

bendekiler;


Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;


Aslında yapmak istediğim şu; objelerin oynayan animasyonlarının eşitlenmesi, senkron olma durumunu algılamak
  Cevapla
#4
Hocam Behavior[] olarak denerseniz olabilir belki
  Cevapla
#5
Teşekkürler çözüm için.
Kötü yanı,  kaçırabiliyor bazen çok sinir bozucu Smile
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question 2 Sahne arası veri aktarımı ashean18 5 119 21-08-2019, Saat: 11:15
Son Yorum: ashean18
  scriptler arası değişken çağırma debrandr 3 1,795 20-05-2017, Saat: 16:39
Son Yorum: undefined

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi