Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Objenin Aktifliğini Sorgulama
#1
Merhaba, bir FPS oyunu yapıyorum ve oyuna bir düşman ve bir dost asker ekledim. Dost askerin düşmanı görüp saldırması için şöyle bir kod yazdım:        
Kod:
if(asker.active) { 
        poz = new Vector3(karakter.position.x, karakter.position.y, karakter.position.z);
        mesafe = Vector3.Distance(transform.position, karakter.position);
        }

Fakat düşman asker ölünce, düşman askeri bulamadığı için hata veriyor. Bunu engellemek için düşman askerin aktif olup, olmadığını sorguladım. Ancak çalışmadı. Nerede hata yaptım sizce?
  Cevapla
#2
duşman askeri destroy ile ölduruyorsanız onu bulamadığı için hata verir. bunun yerine dusman.setactive(false); yapabilirsiniz. dusman.active yerine dusman.ActiveSelf kullanmanız daha iyi olabilir. çunku diğeri kullanımdan kaldırılmış.
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Objenin zamanla hızlanması Haru 3 193 28-03-2020, Saat: 21:47
Son Yorum: mtat0640
  her sahne icin objenin materyalini degistirme yardim panimo 3 737 24-02-2019, Saat: 13:44
Son Yorum: mtat0640
  Ekrana dokununca objenin diğer yöne gitmesi atomfalse 4 1,895 17-06-2017, Saat: 00:59
Son Yorum: TheTudors

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi