Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Objenin zamanla hızlanması
#1
Benim bir projem var bu projede yukardan objeler düşüyor.Haliyle zaman geçtikçe hızlanmaları lazım onu nasıl yapabilirim
  Cevapla
#2
Eğer rigidbody kullanıyorsan zamanla ağağı doğru artan bir kuvvet uygulayabilirsin.

Kod:
float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()

{

hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");

hiz+=hizArtisMiktari;

PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

nesne.getComponent<RigidBody>().AddForce(Vector3.down*hiz*Time.deltaTime,ForceMode.Impulse);

}



// rigidbody kullanmıyorsan:


float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

}


void Update()

{

nesne.Transform.Translate(Vector3.down*Time.deltaTime*hiz);
}
  Cevapla
#3
(28-03-2020, Saat: 13:53)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Eğer rigidbody kullanıyorsan zamanla ağağı doğru artan bir kuvvet uygulayabilirsin.

Kod:
float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()

{

hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");

hiz+=hizArtisMiktari;

PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

nesne.getComponent<RigidBody>().AddForce(Vector3.down*hiz*Time.deltaTime,ForceMode.Impulse);

}



// rigidbody kullanmıyorsan:


float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

}


void Update()

{

nesne.Transform.Translate(Vector3.down*Time.deltaTime*hiz);
}

acaba burda nesne yerine yukarda public GameObject mi oluşturucaz?
  Cevapla
#4
(28-03-2020, Saat: 20:19)Haru Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(28-03-2020, Saat: 13:53)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Eğer rigidbody kullanıyorsan zamanla ağağı doğru artan bir kuvvet uygulayabilirsin.

Kod:
float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()

{

hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");

hiz+=hizArtisMiktari;

PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

nesne.getComponent<RigidBody>().AddForce(Vector3.down*hiz*Time.deltaTime,ForceMode.Impulse);

}



// rigidbody kullanmıyorsan:


float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

}


void Update()

{

nesne.Transform.Translate(Vector3.down*Time.deltaTime*hiz);
}

acaba burda nesne yerine yukarda public GameObject mi oluşturucaz?

Evet.
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  her sahne icin objenin materyalini degistirme yardim panimo 3 1,548 24-02-2019, Saat: 13:44
Son Yorum: mtat0640
  Objenin Aktifliğini Sorgulama RoadWarriror 1 1,459 06-01-2019, Saat: 22:37
Son Yorum: mtat0640
  Ekrana dokununca objenin diğer yöne gitmesi atomfalse 4 2,735 17-06-2017, Saat: 00:59
Son Yorum: TheTudors

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi