Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OnTriggerEnter methodu içinde If,Else çalıştırma
#1
Merhaba yeni bir proje üzerinde çalışıyorum. Fakat Çarpışma komutlarını yazarken sıkıntı yaşadım. İstediğim şey şu :
Hareket halindeki A objesinin rengi 1,2,3,4 şeklinde atanmış tuşlarla değişiyor. Ben istiyorum ki eğer çarptığı B nesnesinin tag'ı A objesinin rengi ile eşleşirse içinden geçsin fakat eşleşmez ise oyun dursun. Ancak OnTriggerEnter methodunu ne zaman yazsam alttaki İf değerine bakmadan oyun duruyor. Bu konuda ne yapmalıyım.
  Cevapla
#2
Yazdığın koddaki hatayı bulmak daha kolay olabilir. Buraya yaz istersen
  Cevapla
#3
(04-08-2020, Saat: 11:13)Eyelay Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Yazdığın koddaki hatayı bulmak daha kolay olabilir. Buraya yaz istersen

private void OnTriggerEnter(Collider other) {
        if(other.gameObject.tag == "redengel"){
            if(renkid != 1){
                Time.timeScale = 0;
            } else {
            }
        }


Kod bu fakat nesneye temas edildiğinde renkid'nin kaç olduğuna bakılmadan oyun duruyor.
  Cevapla
#4
Tag'leri ve id'leri muhtemelen hepsinde aynı görünüyor o yüzden her çarpışmada fonksiyon gerçekleşiyor. Kontrol et istersen tag ve id'leri hepsi aynı gibi
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Oyunumu arka planda çalıştırma Armando 4 1,507 05-08-2018, Saat: 18:58
Son Yorum: Armando

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi