Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



Anket Başlığı: Unity 3D TR kanalında ki bir sonra ki Ders
2D Platform Oyun Yapımı
3D FPS Oyun Yapımı
Güncel Popüler Oyunların Yapımı
[Anket Sonuçlarını Göster]
 
Hatırlatma: Bu anket genel bir ankettir. Diğer kullanıcılar sizin hangi seçeneğe oy verdiğinizi görebilirler.
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oyun yapımı yarışması !
#1
Star 
Merhaba arkadaşlar forumda ki etkileşimi arttırmak için ve güzel bir şeyler çıkarabilmek için GGJ tarzında bir oyun yarışması yapmak aklıma geldi. Belirli bir konsept seçip onun üzerine 1 haftada herkes elinden geldiği en iyi oyunu çıkarmaya çalışacak. Anket'e verdiğiniz oylarla katılmak istediğinizi belirtmeniz yeterli olacaktır

Katılım formu : 
Grup ismi : A grubu
Ekip kişi sayısı : 0
Oyun ismi : A oyunu
Discord Kullanıcı adı : A#2345
Mail adresi : A@hotmail.com

Yukarıda ki katılım taslağını Konuya cevap olarak yazmanız katılmanız için yeterli olacaktır.
Yarışmaya katılan arkadaşların discord kanalımıza katılması gerekir 
Discord kanalımız : Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!


Kurallar
-Oyunda kullanılacak asset'ler Developer'lar tarafında yapılmalı
-Konsept dışına çıkılmamaya dikkat edilmeli
-Ekip sınırı yok.
-Süre zarfı içerisinde projeler Onedrive veya google Drive gibi Cloud platformlara yüklenmeli.
-Oylama oyunların 1 dakikalık videosuyla Unity3dtr.com ve Facebook sayfamızda oylamaya sunulacaktır.
-Platform seçeneği Developer'a kalmış.

Süre : 1 Hafta
Katılım tarihi : Belirlenecek.
Bitiş tarihi :  Belirlenecek.
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#2
size bir soru soracağım ben bir oyun yapıyorum scor puan sistemime bar ekleyip scorum ile eşleştirip bar amount u ile ilerletmek istiyorum elimdeki kod bu bu koda ilaveten ne yazmalıyım? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

using UnityEngine;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine.UI;

public class HUDManager : MonoBehaviour {

    public GameObject projectilePrefab;

    Text scoreText, highscoreText;
    Text levelText;
    

    GameObject projectilesDisplay;
    UIManager mgr;
// Use this for initialization
void Start () 
    {
        
        mgr = FindObjectOfType<UIManager>();
        scoreText = transform.Find("Score").GetComponent<Text>();
        highscoreText = scoreText.transform.Find("Highscore").GetComponent<Text>();
        levelText = transform.Find("Level").GetComponent<Text>();
        projectilesDisplay = transform.Find("Projectiles").gameObject;
}

    public void UpdateHUD(int score, int highscore, int level, int numprojectiles)
    {
        
        scoreText.text = "SCORE : " + score.ToString();
        if (highscore > 0)
            highscoreText.text = "highscore: " + highscore.ToString();
        else
            highscoreText.text = "";
        levelText.text = "LEVEL: " + level.ToString();

        UpdateProjectiles(numprojectiles);
    }
    
    void UpdateProjectiles(int count)
    {
        int currDisplayed = projectilesDisplay.transform.childCount;
        if (count != currDisplayed)
        {
            if (count < currDisplayed) //too many displayed- destroy one
            {
                for (int i = currDisplayed; i > count; i--)
                {
                    Destroy(projectilesDisplay.transform.GetChild(i - 1).gameObject);
                }
            }
            else if (count > currDisplayed) //too few displayed- display another
            {
                for (int i = currDisplayed; i < count; i++)
                {
                    GameObject temp = mgr.InitUIElement(projectilePrefab, projectilesDisplay.transform);
                    RectTransform rect = temp.GetComponent<RectTransform>();
                    rect.SetInsetAndSizeFromParentEdge(RectTransform.Edge.Left, 50 * i, 50);
                    rect.SetInsetAndSizeFromParentEdge(RectTransform.Edge.Top, 0, 50);
                }
            }
        }
    }
// Update is called once per frame
void Update ()
    {

    }
}
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Video Kendi Çizimlerimle Oyun Yaptım pikselco 0 84 05-09-2020, Saat: 14:47
Son Yorum: pikselco
  4 Günde 3D Oyun Yaptım pikselco 0 133 25-07-2020, Saat: 16:53
Son Yorum: pikselco
  1.30 Saate Amatör Bir Oyun Geliştirdim pikselco 1 217 06-07-2020, Saat: 10:57
Son Yorum: Eyelay

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi