Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oyunun Boyutunu Küçültmek
#1
Alıntı:Textures 18.5 mb 7.3% 
Meshes 1.3 mb 0.5% 
Animations 2.0 mb 0.8% 
Sounds 2.7 mb 1.1% 
Shaders 1007.4 kb 0.4% 
Other Assets 17.7 mb 7.0% 
Levels 202.7 mb 80.2% 
Scripts 1.4 mb 0.5% 
Included DLLs 5.2 mb 2.1% 
File headers 126.2 kb 0.0% 
Complete size 252.6 mb 100.0% 


Arkadaşlar oyunu build aldığım zaman Levels boyutu oyunun genelinin %80'nini oluşturuyor bunu nasıl küçültebilirim?
  Cevapla
#2
Level kısmının öyle olması gerçekten garip bi unity'de project bölümünü ss'ini atar mısın neler ekli merak ettim .
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#3
(14-05-2017, Saat: 00:39)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Level kısmının öyle olması gerçekten garip bi unity'de project bölümünü ss'ini atar mısın neler ekli merak ettim .

Library klasörünün boyutu çok fazla onla ilgisi olabilir mi?


Ek Dosyalar Ekran Görüntüleri
           
  Cevapla
#4
Dışarıdan çok fazla mı içerik import ettin projene acaba ?
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#5
(14-05-2017, Saat: 00:58)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Dışarıdan çok fazla mı içerik import ettin projene acaba ?


Unity kullanmayı bilmiyorken evet. Ancak şuan sahne texture ve müzik vs. olarak sadece kullandığım dosyalar var ancak buildlerin boyutunu küçültemiyorum
  Cevapla
#6
Küçültebilirsin aslında var yani texture var png küçültme falan ses dosyasında da var
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#7
(14-05-2017, Saat: 02:30)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Küçültebilirsin aslında var yani texture var png küçültme falan ses dosyasında da var


Onların hepsini azami şekilde küçülttüm. Tüm optimizasyon ayarlarını yaptım ancak terrainler ve levels kısmını küçültemiyorum sadece
  Cevapla
#8
(14-05-2017, Saat: 11:00)umuro Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(14-05-2017, Saat: 02:30)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Küçültebilirsin aslında var yani texture var png küçültme falan ses dosyasında da var


Onların hepsini azami şekilde küçülttüm. Tüm optimizasyon ayarlarını yaptım ancak terrainler ve levels kısmını küçültemiyorum sadece
o levels kısmının nedeni acaba oyunda hazırladığın o sahneler olabilir mi bi onları bir yere çıkarıp kopyalayıp onlarsız boyut analizi yapsana
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#9
(14-05-2017, Saat: 02:30)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Küçültebilirsin aslında var yani texture var png küçültme falan ses dosyasında da var

Evet benimde oyunum 70 mb dı   Idea  fikrim geldi ve: ses doyalarının quality değerini %50 ye düşürdüm,

androide 1024 ve 2048 değerlerinde uyarlanmış olan resimlerimi de 256 ve 512 ye düşürdüm oyunun boyutu 40 mb a indi Big Grin
 
Hemde oyunun takılma problemi ortadan kalktı ve oyunum istediğim hıza ulaştı... Benim için iyi bir tecrübe olmuştu. Wink 


Ayrıca resimlerin çoğu küçük kartlardan oluştuğu için kalite farkını telefondan farkedemiyorum bile.
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi